Valt mee Hans, wordt niet te mooi. Ik had er al een beetje over nagedacht. De dingen die ik vernieuw worden wel netjes maar het linker voorscherm wat ik had kaal gemaakt 3 jaar geleden heb ik weer eens tevoorschijn gehaald en dat was weer aangeroest. Vond het eigenlijk wel grappig dus heb er wat deukjes nog uitgeklopt en blanke lak over gespoten.
Rechter scherm was nog metallic groen en erg slecht. Andere voor gehaald die wat beter is. Verweerd donkerblauw waar de rode grondverf doorheen komt op de liggende delen. Ook blanke lak overheen.
Reden om dit zo te doen;
Zoals je zegt, hij is dan al niet perfect dus de eerste kras zit er al op. Ik wil hem wel gaan gebruiken.
Tijd is een dingetje. Elk scherm war ik te koop heb gezien zit werk aan. Vaak hebben ze toch bij de bumper een tikje gehad, is het binnenframe roestig, onderrand slecht e.d.
Nieuwe stukken maken en inlassen op een nette manier gaat toch weer vrij veel tijd in zitten.
Budget is ook een punt. Met een scherm echt strak maken moet je laten voorstralen, nastralen, epoxy erop, etc. Aangezien over all het project alweer veel groter is geworden als in eerste instantie de bedoeling was, beetje uitkijken dat het niet uit de klauw loopt.
Mocht ik het zat worden dan kan ik alsnog de voorschermen een keer vervangen of restaureren.
Zo issie nu
Motorruimte weer een beetje aan het opbouwen. Electra valt een beetje tegen doordat inmiddels alle labels die ik had aangebracht (bijna) onleesbaar zijn. Even puzzelen dus.

De fun van het rijden in een 403 diesel is om met enorm kabaal heel langzaam nergens heen te rijden