Weer een nieuwe aanwinst

Voor Peugeot automobielen die niet in de overige categorieën zijn genoemd
Jacqabe

Re: Weer een nieuwe aanwinst

Post by Jacqabe »

Ben erg benieuwd naar het geluid Hans want met die 4 pijpjes klinkt het vast goed.
304 Friesland

Post by 304 Friesland »

Nou dat viel mij tegen ,hij krijgt pas een beetje geluid als je hem goed in de toeren jaagt ,de uitlaat van de 304 coupe heeft niks gekost maar die klinkt toch lekkerder evenals de rode 305 die is precies goed , maar zal wel met de regels in Duitsland te maken hebben ,hij had daar een goedkeuring maar verder rijdt hij goed ,net wat jij al zei , niks geen rammeltjes.
En een radio met een heel lekker geluid.

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

paull en paulla

Post by paull en paulla »

Mooi zo, nu snel verkopen ;). Zal best wel vraag naar zijn, zo'n scheurijzer. Mogelijk dat Martijn geïnteresseerd is.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
304 Friesland

Post by 304 Friesland »

Inmiddels al weer een aantal weken verder maar wel al het een en ander gedaan , de turbo leiding vervangen dus nu zonder lekkage kunnen rijden een keer overdag dat is toch wel prettiger met een vreemde toch wel snelle auto .
Ook begonnen met de 508 die gaat naar mijn stiefdochter , ja op deze manier geen handel maar in ieder geval wel een leerzaam project , auto rijd fijn maar toch wel genoeg dingen aan de motor die niet goed zijn , zitten nu nieuwe zuigerveren in , klepseals vervangen n kleppen schoon gemaakt , thermostaat en waterbuis achter de motor vervangen en door deze reparatie kwam ik er achter dat de waste gate kapot was waardoor de auto vrijwel geen turbodruk had en dus niet erg snel was .
Dit blijken allemaal standaard dingen te zijn die bij deze motoren kapot gaan ,die buis ook die moet je gewoon standaard vervangen als je er in de buurt bent , deze had daar dus dan wel dan niet water lekkage op .
De waste gate klep probeer ik te repareren met een vervangingsklep dat gaat vast lukken , ben ook wel benieuwd hoe deze straks rijd met alles weer een beetje normaal zo als het hoort.
Post Reply