De folder met daarop de bij ons officieel niet leverbare zwarte

In Nederland alleen geleverd in zilvergrijs maar elders in ieder geval ook in groen, blauw en zwart.
Hier alleen de luxe met knipperlichten (vaak dealer af niet eens gemonteerd) en elektrische starter. Er was echter ook een uitvoering met het al oude vliegwielblokje wat te vinden is in de andere automaatjes van Peugeot, alleen niet in Nederland geleverd. Deze heeft geen E-start en mist ook de kenmerkende kast onder het zadel. Een hardnekkig gerucht in Frankrijk was dat de aandrijfunit nog niet productierijp was. Feit is dat de beide uitvoeringen maar heel kort naast elkaar hebben bestaan. (1979-1981 met 103 blokje, 1981-1984 met E-unit)
Buiten ons land was er ook keuze uit zadel of buddyseat.
Het startertje werkt niet altijd even goed, de accuutjes zijn klein en de bedrading niet geweldig. Bij de E-start zit er een transmissiebakje aan waar de starter in zit en een overbrenging die het grote vliegwiel overbodig maakt.
Het voorvorkje is wel wat erg mager voor een model wat eigenlijk boven de 103SP is geplaatst. Het is gewoon de zelfde vork als in de 103ML zit.
Een succes wordt het niet. Je komt ze niet veel tegen en het publiek wat er voor gaat kiest later meestal voor een scooter. De jeugd vond en vindt er niets aan. Ook al niet omdat lang niet alle opvoer spul er op past en er is ook geen 'opkets spul' voor het uiterlijk. Mede hierdoor stonden zelfs in 1987 nog nieuwe brommers in de winkel.
Het motortje met 'versnellingsbakje' en de goedkope vork opengewerkt

De 105 in optima forma

Mèt en zònder E-starter en mèt en zònder buddyseat
