De kilometerstand is 156000. Het dak is origineel en electrisch bediend. Er zit een schuif om het glas af te dekken.
Volgens mij zit er voor een APK geen werk aan, of het zou wat kleins moeten zijn. De vorige was zonder adviespunten. Ik heb er in oktober meteen een nieuwe trekhaak onder gezet, omdat ik die onder mijn leaseauto niet heb en met mijn C1 mag ik niks trekken. Om toch tuinafval weg te kunnen brengen heb ik de haak gemonteerd.
Ik kocht de auto om een leuke hobby-auto te hebben ter vervanging van mijn BX GTI die totaal verrot was. Deze auto was het andere uiterste, geen roest of andere problemen. Maar hij bood wél de ruimte om verder te perfectioneren en vooral van te genieten.
De wens om zelf een camper te bouwen had ik al langer, maar daar had ik nog nooit serieus actie voor ondernomen. Nu kon ik onverwacht een Peugeot Expert kopen, een fraaie basis om een compacte camper te maken. Daar hebben we nu voor gekozen. Dan staan er nu vier auto's en dat is toch eigenlijk te veel. Er zijn wel boekjes bij, maar die zijn niet altijd ingevuld.