Inmiddels heb ik een zeer uitgebreide verzameling Peugeot documentatie, veel modelletjes en een collectie van inmiddels 19 Peugeots in schaal 1 op 1. Mijn voorliefde ligt vooral bij de grote modellen en dan het liefst in de meest luxe uitvoering . Vanuit die voorliefde heb ik samen met een vriend het “Fete des Limousines” bedacht ( vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard

Daarnaast veel werk verricht in het bestuur van de Peugeot Club Nederland. De afgelopen 13 jaar heb ik met veel plezier gewerkt voor Peugeot Nederland ( later voor PSA BeNeLux) . Toen afgelopen jaar de organisatie daar gereorganiseerd werd heb ik eieren voor mijn geld gekozen en ben ik ergens anders in de Automotive gaan werken. Gelukkig kon ik het bedrijfsarchief van L’Aventure Peugeot Nederland nog veiligstellen voor de Peugeot- en Simcaclubs.
Nu mijn kinderen wat groter zijn heb ik weer wat meer tijd voor de auto hobby. Met zo’n wagenpark is er natuurlijk altijd wat te doen, zeker omdat sommige auto’s al jarenlang stilstaan. Projecten op korte termijn : 504 ophalen en puntjes op de i zetten, 604 TI en 605 SV naar de spuiter. Verder staat in de planning dat mijn 205 XR een grondige opknapbeurt krijgt en daarbij transformeert naar XT.
Korte weergave van het wagenpark, waarbij NL staat voor auto met origineel NL kenteken :
304 coupe S 1974 (NL), 304 break SL 1979(F), 504 Ti automatique 1977(NL), 604 SL 1977 (NL),604 TI Grand Comfort automatique 1979 (F), 505 STI automatique 1980 (NL) , 205 GR 1983 (NL), 205 XR 1984 (NL), 305 Select 1985 (NL), 604 GTI automatique 1985 (NL),405 SR 1988 (NL), 505 V6 automatique 1988 (NL), 505 Break GTI Dangel 4x4 1989 (F), 605 SV3.0 1990 (NL), 605 SV3.0 1990 (F), 605 SV3.0 automatique 1997 (NL),306 cabriolet 2.0-16v 1999 (NL), 406 GT 2.2-16V 2003 (NL), 406 coupe V6 automatique 2003 (NL)