Nee toch, ik wist niet eens dat dat mocht. Vertel dan toch eens heb je de dure uitvoering mèt knipperlichten die een Audi zo vaak moet ontberen?ruit'48 wrote: ........ was niet met de 403 maar met de Audi
Les Anciennes sur les Cartes Postales
- Beeperhorrie
Re: Les Anciennes sur les Cartes Postales
Als je de led-verlichting bedoeld, ja dat zit er op.Beeperhorrie wrote:Nee toch, ik wist niet eens dat dat mocht. Vertel dan toch eens heb je de dure uitvoering mèt knipperlichten die een Audi zo vaak moet ontberen?ruit'48 wrote: ........ was niet met de 403 maar met de Audi

- Beeperhorrie
Nee ik bedoel de richtingaanwijzers. Mercedes, Audi, BMW schijnen die vaak niet te hebben.
Aha ergernis nummer 2 na onnodig links rijden. Daar erger ik me ook stierlijk aan dus als je een A4 tegen komt die keurig overal richting aan geeft dan ben ik hetBeeperhorrie wrote:Nee ik bedoel de richtingaanwijzers. Mercedes, Audi, BMW schijnen die vaak niet te hebben.

Prima geantwoord, had ook niet anders verwacht, mensen die naar de Charente Maritime reizen voor hun vacantie zijnJacqabe wrote:Aha ergernis nummer 2 na onnodig links rijden. Daar erger ik me ook stierlijk aan dus als je een A4 tegen komt die keurig overal richting aan geeft dan ben ik hetBeeperhorrie wrote:Nee ik bedoel de richtingaanwijzers. Mercedes, Audi, BMW schijnen die vaak niet te hebben.
meestal keurig opgevoed en gedragen zich overeenkomstig in het verkeer ongeacht hun voertuig.
Morgen gaan we weer gewoon verder met de ansichten, bon soirée

Conduis bien et conduis toi bien sur la route avec prudence et gentillesse !
Les Anciennes sur les Cartes Postales
Wat mij overigens opviel is dat de mensen in Charente Maritime bijzonder aardig en behulpzaam zijn.ruit'48 wrote:Prima geantwoord, had ook niet anders verwacht, mensen die naar de Charente Maritime reizen voor hun vacantie zijn
meestal keurig opgevoed en gedragen zich overeenkomstig in het verkeer ongeacht hun voertuig.
Morgen gaan we weer gewoon verder met de ansichten, bon soirée
- Beeperhorrie

Nog eentje van mij dan, voor het slapen gaan.
Geen auto's te zien hier in 1909, misschien een pepermolen van Peugeot in het restaurant.
Tegenwoordig zit hier Brasserie des 2 moulins, een bekend pandje daar op rue Lepic 15

BRIGNOLES -Var- (83)
Typisch Zuid Frankrijk deze prent, onder de platanen treffen we alle onze vrienden aan , Peugeot, Citroën en Renault.
De Estafette wacht even dubbel geparkeerd op haar chaufeur-livreur
Conduis bien et conduis toi bien sur la route avec prudence et gentillesse !
-
Wat is de break voor merk en type die er tussen staat de groene ,simca of wat anders?
Ik dacht een 1501 break.403 Friesland wrote:Wat is de break voor merk en type die er tussen staat de groene ,simca of wat anders?