Het oude blok van de d4a is de onderdelen donor geworden voor dit blok.
Alles overgezet dus krukas distributie ,zuigers en bussen .
Vanavond de kleppen nog even gesteld ,niet naar gekeken toe ik hem in elkaar zette om dat toch de stoterstangen wel de zelfde waren.
Ze tikten aardig maar minder was dat ik er een te strak had staan waardoor hij niet goed liep maar heeft maar even zo gelopen.
Wat voor anderen misschien ook wel een tip is dat is voor het kleppen stellen eerst de tuimelas er af te pakken en de tuimelaars te controleren of ze niet ingesleten zijn wat bij deze ook het geval was.
Die heb ik weer netjes vlak geslepen en nu loopt hij weer heel stil en trekt erg goed ,ik denk haast het beste van alle drie auto,s die ik heb.
Deze week nog maar eens kijken of ik het gaspedaal aan kan passen ,dat is gemaakt voor voetmaatje 30 lijkt het wel en dus niet lekker te bedienen met maat 45 dus ik denk dat ik het pedaal maar zo,n 5 cm korter maak en dan de stoel nog iets hoger zodat mijn voet nog wat rechter komt te staan onder het rijden.

Hij heeft nu toch weer de originele bumper die nog in de verf moet al staat het zo ook niet raar ,binnenkort maar gauw de dorpels er op dan is hij al redelijk op weg .