Weer een nieuwe aanwinst

Voor Peugeot automobielen die niet in de overige categorieën zijn genoemd
304 Friesland

Re: Weer een nieuwe aanwinst

Post by 304 Friesland »

Deze 2 allebei schakel , een 1600 en 2 liter ,de andere die ik op moet halen weet ik niet.

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

304 Friesland

Post by 304 Friesland »

Inmiddels is de 508 weer weg ,1 206 is naar de vriend van mijn zoon en kennissen vonden de zwarte leuk en morgen gaat de rcz weg dus nu weer ruimte op de dam , vandaag de Fiat 1200 nog even uit de stalling gehaald , wat een leuke auto is dat toch.
Mijn eerste auto op 10 jarige leeftijd of eigenlijk de 2de was een fiat 500 , contact slot zat op de zelfde plaats als bij deze dat gaf wel weer gelijk herinneringen aan toen.
Even opgestart met wat benzine boven in de carburateur en naar huis gereden maar wat een schattig autootje is dat , zulke uitspraken zeg ik niet gauw over een auto maar deze heeft dat wel en nog mooi origineel met een hele bult patina .

ImageImage

PeterH

Post by PeterH »

Prachtig model deze Fiat! Waar blijf jij ze vinden?
De meeste barnfind filmpjes op YouTube gaan tegenwoordig over lelijke jaren 90 en 00 modellen waar ik helemaal niets mee heb.
Beeperhorrie

Post by Beeperhorrie »

Pracht wagen is het zo.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
304 Friesland

Post by 304 Friesland »

Vandaag ook nog even mee bezig geweest ,wilde niet lekker stationar lopen en beetje inhouden met optrekken dus carburateur schoon gemaakt en iets anders afgesteld nu loopt hij wel goed en nog andere banden onder gezet ,de oude waren volgens mij nog de eerste en een kennis van mij had nog 4 redelijke banden liggen die er wel op paste .
Nu eerst maar kijken wat ik er mee ga doen ,hij blijft toch wel erg leuk.

Post Reply