Nou de rcz heeft een kenteken , dat is op zich niet zo spannend om te regelen buitenom dat het geld kost voor de bpm , als de post morgen op tijd is dan zou ik nog platen kunnen maken maar dat zal allemaal wel net niet lukken , kenteken is actief maar moet het pasje hebben om platen te laten maken .
dus zal wel volgende week worden voor ik er legaal mee rijden mag .
Maar wel leuk vooruitzicht , tank is nog bijna vol dus niet direct nodig om te tanken .
Kan er alleen nog niet achter komen hoe ik de radio koppel , heeft wel bluetooth maar vind geen telefoon als ik die van mij op wil zoeken en mijn telefoon wel geactiveerd heb .
Maar misschien dat de kinderen daar raad mee weten ,die weten van dat soort dingen veel meer dan ik .
Met de kerst mijn jongste zoon maar even met deze auto ophalen , die houd van snelle exclusieve auto,s , nou dat is dit natuurlijk niet echt maar komt toch een heel klein beetje in de buurt , en niet iedereen rijd met zo,n auto dus toch klein beetje anders.
Weer een nieuwe aanwinst
Re: Weer een nieuwe aanwinst
Gefeliciteerd Hans, maar even lekker genieten van deze fijne auto voordat je hem weer verkoopt.
Het instructieboekje staat online.
https://public.servicebox.peugeot.com/APddb/index.html
Het instructieboekje staat online.
https://public.servicebox.peugeot.com/APddb/index.html
-
304 Friesland
Vanmiddag de midden demper er tussen weg gehaald , heeft nog niet eens zoveel kabaal . maar nog geen platen dat wordt wel woensdag.
Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk
- Beeperhorrie
Wachten op de post is altijd wel een dingetje. Inmiddels zal het toch wel binnen zijn hoop ik.
-
304 Friesland
Al weer een hele poos niks gepost maar dat betekent niet dat ik ook helemaal niks heb gedaan al zijn er weken geweest met de kou dat ik bijna niks gedaan heb.
Toch maar weer met de 508 verder gegaan ,heb nu diagbox om uit te lezen al werkt het niet altijd maar zo kwam ik toch een motor storing tegen ,een draad van een van de lambda sondes , die was ook al eens gerepareerd, dus dat hersteld en rijden , geen storingen , andere dag gestart wel storing ,diagbox gaf nog steeds canbus storing dus weer een hoop stekkers los gehaald ,was er toch een omgebogen, dus dat hersteld en geen canbus storing meer en een stuk gereden ,rijd perfect en lijkt nu goed dus heb er wel vertrouwen in omdat ik nu wat gevonden heb .
Dus gaat naar mijn stiefdochter.
Donderdag nog 2 x 206 cc gekocht ,1 met dak storing en de andere met een verotte bak ,dak doet het weer en bak ben ik nog mee bezig.
Zag ik er vandaag nog een die interessant was dus een bod gedaan en die mag ik ook ophalen ,achteras lagers slecht maar ook goed te repareren.
Dus toch weer genoeg activiteiten.
Maar wel een leuk gezicht zo,n rijtje auto's op de dam .

Toch maar weer met de 508 verder gegaan ,heb nu diagbox om uit te lezen al werkt het niet altijd maar zo kwam ik toch een motor storing tegen ,een draad van een van de lambda sondes , die was ook al eens gerepareerd, dus dat hersteld en rijden , geen storingen , andere dag gestart wel storing ,diagbox gaf nog steeds canbus storing dus weer een hoop stekkers los gehaald ,was er toch een omgebogen, dus dat hersteld en geen canbus storing meer en een stuk gereden ,rijd perfect en lijkt nu goed dus heb er wel vertrouwen in omdat ik nu wat gevonden heb .
Dus gaat naar mijn stiefdochter.
Donderdag nog 2 x 206 cc gekocht ,1 met dak storing en de andere met een verotte bak ,dak doet het weer en bak ben ik nog mee bezig.
Zag ik er vandaag nog een die interessant was dus een bod gedaan en die mag ik ook ophalen ,achteras lagers slecht maar ook goed te repareren.
Dus toch weer genoeg activiteiten.
Maar wel een leuk gezicht zo,n rijtje auto's op de dam .

- Beeperhorrie
Wordt wel een volle bak zo.
Mijn vrouw heeft in 2001 zo'n 206 gehad. Ondanks dat ik maar een klein mannetje ben zat ik er niet lekker in, ik kwam met mijjn voorhoofd tegen de rand van het voorruit omdat ik graag (te) rechtop zit.
Ga je ze verzamelen of gaan de 206jes in de verkoop?
Mijn vrouw heeft in 2001 zo'n 206 gehad. Ondanks dat ik maar een klein mannetje ben zat ik er niet lekker in, ik kwam met mijjn voorhoofd tegen de rand van het voorruit omdat ik graag (te) rechtop zit.
Ga je ze verzamelen of gaan de 206jes in de verkoop?
-
304 Friesland
Het hele rijtje moet weer een nieuwe baas krijgen, heb al meer dan genoeg aan de 304 cabrio.