Hoi, hier gaat alles goed. Druk met vanalles, met de tuin plus in en om het huis. Net als bij jullie. Mooie aanwinst weer gescoord. Ik zal eens navragen, hoe die moertjes heten. De ons bekende cruisecontrol is van het merk Racal Dana, Amerikaans.
Ik heb, jaren terug alweer een tester gemaakt om de print, maar ook de hele schakeling te kunnen testen. Ook de IC's kan ik los testen, dat is handing.
In Peugeot gebruikt, Simca ook. o.a. Simca 1307. Ook Chrysler Europe 1800 had als optie deze cruise. Net als Volvo. Van Volvo heb ik de documentatie en het schema, stukken duidelijker dan de Peugeot documentatie.
Als dat helpt maak ik een plaatje ervan. Over plaatjes gesproken, dat lukt nu even niet, er ontbreekt na een ongewenste update, een email programma. Daardoor lukt het op dit moment niet om plaatjes mee te sturen.
Het linker voorscherm is nu kit en tektielvrij. Er komen een paar roetsnesten aan de binnenkant vrij. En maar één klein gaatje aan de onderkant. Onder een flinke klodder kit, dat heeft niet echt geholpen tegen roest. Het linker voorscherm is er wel veel beter aan toe dan het rechter voorscherm.
Weer een meevalletje

.
Binnenkort mag het voorscherm in de straalkast, met nogwat andere kleine dingen. Nu is de linker voordeur aan de beurt. Eerst eens leegmaken, ruit eruit, raamgeleiders en ruitdrager ook. ook wat roest en enorme plakken tektyl moeten eruit/ af. Om de roestschade te kunnen beoordelen. Zo kom ik de tijd tot nieuwjaar wel door. Nog maar een week of twee en een beetje, dan is dit jaar weer passé. Het gaat allemaal snel.
Veel sociale dingen voor de boeg, lunches, diners en bezoeken. Tijd te kort om nog veel te doen dit jaar.
Maandag en gisteren was het hier prachtig en rustig winterweer, met een zonnetje en windje uit het zuiden met zeventien graden. In het atlier kon de jas met sjaal uit.
Zes en twintig november nog de laatste aardbeitjes uit eigen tuin geplukt en bij het ontbijt gegeten. Er hangt meer maar deze kleuren niet meer bij gebrek aan zonnekracht.
Op naar de laatste dagen van het jaar, Alvast de beste wensen aan een ieder

.