Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes
-
Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes
hier het nieuwe stuk wat erin gaat,er komen nog meer foto,s
-
hier het rotte stuk,wat de vloer heeft doen roesten, nu is wel alles mooi droog,door de jaren heen dat die onder het afdak heeft gestaan.
-
de andere kant na de ruitenwisser arm begon ook al slecht te worden, dus wat ik allemaal nog overhad van de raamrand aan de andere kant gebruikt,nu is de rand weer helemaal fris,de andere zijde waar de twee gaatjes zitten,heb ik zelf moeten maken,maar ook gelukt,als die straks gespoten is dan spuit ik de binnenkant nog helemaal vol met ML heb ook drie gaatjes meer geboord om daar de slang van de ML door heen te voeren.
-

-
hier dan de bodem die zo slecht is, vanmiddag de stoelen en de achterbank en de bekleding eruit gehaald,de deur bekleding was er al uit,morgen de balk die je ziet,proberen eruit te boren,en alle kit verwijderen, dus nog wel even werk er mee,ik hoop dat ik volgend weekend naar Heerlen kan naar joos, ken je nog wel denk ik, die heeft een sloper staan waar ik de bodem uit mag slijpen, die heeft al gekeken voor mij,en die is goed, en kijken of er nog meer interessante dingen op en aan zitten,die gaat toch naar de sloop.