Aangezien het maar zeer matig weer was het afgelopen weekend toch weer wat aan de x1/9 gedaan , motor hangt er inmiddels weer in en ik had het meeste voor de remmen al gekocht dus nieuwe schijven en blokken rondom er op en gelijk wat andere ding die nodig zijn voor de apk gemaakt en nog een partij onderdelen uit Duitsland gehaald en er nog een x1/9 bij gekocht bij de zelfde man als waar de blauwe vandaan komt , is wel echt een project maar daar was de prijs ook naar alleen die moet ik nog wel ophalen , het word alleen maar meer waard en met de onderdelen die ik gekocht heb weer veel delen voor de rode er bij maar dit is nu echt even de laatste , pas ook de onderdelen simca break verkocht , ging hem toch niet worden en onderdelen had ik niet nodig dus maar weg gedaan .
De blauwe word langzaam al weer een auto , eerst rijdend maken en kenteken en apk er op en dan rustig maar toch hopelijk met een goed jaar wel klaar zien te maken , tja we worden ouder en ik wil er nog wel een poos lekker mee kunnen rijden.
Ik merk wel dat heel veel mens het een leuk model vinden en ook veel mensen hem niet eens kennen dus word ook vast een blikvanger.
Omdat ik het niet laten kan.
- Beeperhorrie
- Posts: 2391
- Joined: 06 Jun 2016, 11:02
Re: Omdat ik het niet laten kan.
Gaat de tweede X1/9 weer zo'n mooi project worden als de 304 coupé? Leent zich er wel voor, zeker als je al een originele hebt.
-
- Posts: 1385
- Joined: 02 Feb 2016, 17:39
Re: Omdat ik het niet laten kan.
De tweede is even afwachten wat dat wordt maar ben het geheel met jou eens dat dat ook een is om er wat mee te doen ,er worden vaker turbo motoren in gezet maar die er makkelijk in passen zijn zeldzaam dus we gaan het zien tzt.
Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk
-
- Posts: 1385
- Joined: 02 Feb 2016, 17:39
Re: Omdat ik het niet laten kan.
Gisteren vroeg vertrokken om de andere X1/9 op te halen , helaas wel een dikke domper alles bij elkaar ,ik had fotos gekregen van die man en vorige keer de auto alleen vluchtig gezien , bleek dat de rechter achterkant en de achterkant beide panelen er af waren en er niet meer bij dus ik zei dat ik hem toch liet staan aangezien het niet was wat op de foto stond .
Die man boos en ik had hem gekocht dus moest hem maar mee nemen ,aangezien ik normaal wel mijn woord hou en er 2 beroerde panelen bij kon nemen de auto toch maar mee genomen , had gevraagd of het bouwjaar te herleiden was en dat zou eind 85 begin 86 zijn volgens het chassis nummer.
Thuis nog maar eens beter gekeken , ligt de Duitse brief gewoon in het dasboard kastje maar mooi waardeloos , bouwjaar 88 ,ik ga geen auto houden die niet belastingvrij word, betaal al genoeg voor mijn dagelijkse auto .
Dus geen idee wat ik er mee moet , motor gaat goed rond maar geen idee of ik de injectie aan de gang krijg , ontsteking was er af maar er een bij die ik getest heb en geeft vonk alleen rotor er niet bij en natuurlijk niet te vinden hier bij mij thuis ,misschien straks nog even kijken of die van de blauwe past.
Als hij lopen wil zullen de motor en bak wel ongeveer de waarde hebben wat ik er voor betaald heb maar ook niet meer dan dat , jammer dat je dan toch met een nare nasmaak er weer weg gaat ,dacht er een goed contact voor onderdelen aan te hebben maar niet dus .
Ach ja dan moet ik toch maar proberen wat plezier te beleven aan het lopend maken van de motor , auto mist toch wel heel veel onderdelen en ik heb al wel veel maar denk ik niet alles om er toch wat van te maken.
Die man boos en ik had hem gekocht dus moest hem maar mee nemen ,aangezien ik normaal wel mijn woord hou en er 2 beroerde panelen bij kon nemen de auto toch maar mee genomen , had gevraagd of het bouwjaar te herleiden was en dat zou eind 85 begin 86 zijn volgens het chassis nummer.
Thuis nog maar eens beter gekeken , ligt de Duitse brief gewoon in het dasboard kastje maar mooi waardeloos , bouwjaar 88 ,ik ga geen auto houden die niet belastingvrij word, betaal al genoeg voor mijn dagelijkse auto .
Dus geen idee wat ik er mee moet , motor gaat goed rond maar geen idee of ik de injectie aan de gang krijg , ontsteking was er af maar er een bij die ik getest heb en geeft vonk alleen rotor er niet bij en natuurlijk niet te vinden hier bij mij thuis ,misschien straks nog even kijken of die van de blauwe past.
Als hij lopen wil zullen de motor en bak wel ongeveer de waarde hebben wat ik er voor betaald heb maar ook niet meer dan dat , jammer dat je dan toch met een nare nasmaak er weer weg gaat ,dacht er een goed contact voor onderdelen aan te hebben maar niet dus .
Ach ja dan moet ik toch maar proberen wat plezier te beleven aan het lopend maken van de motor , auto mist toch wel heel veel onderdelen en ik heb al wel veel maar denk ik niet alles om er toch wat van te maken.
Re: Omdat ik het niet laten kan.
Ik zou hem gewoon zo goed mogelijk aan de praat maken als ik jou was, er is vast wel een liefhebber voor die niet zo zwaar tilt aan de wegenbelasting. Maar idd, erg vervelend, de manier waarop dat ging.
nu:
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut