wel leuk ja zo met de dames op stap. en mooi dat je nu alle 3x lpg hebt.paull en paulla wrote: ↑09 May 2022, 12:02
Dit keer met drie dames op pad (Paulla was ook van de party en reed de licht grijze P604).
Beide P604's zijn recentelijk APK goed gekeurd, in Frankrijk is dat vijf jaar voor klassieke voertuigen.
Nu zijn alle drie LPG-auto's gekeurd. Zelfs onze gasdampfer.
is dat wat nieuws met die 5 jaar keuring (CT toch? ) ik meen dat mijn 604 toen maar 1 jaar keuring had, maar dat zou ik moeten nakijken ?
benzine start met een K - jetronic kun je vergeten. dan zou je eerder moeten gaan ombouwen naar een KE - jetronic. voor KE jetronic is wel benzine start mogelijk aangezien die electronisch word lam gelegd laten we maar zetten. maar ombouw KE zit toch een hoop electronica aan. bij een K jetronic word eigenlijk alleen de benzine pomp stop gezet maar dan is het systeem nog niet meteen geheel drukloos.?604Peugeot wrote: ↑11 May 2022, 23:35 zou ik ook wel willen straks op mijn STI, maar als er maar gas in licht, in de toekomst ben ik ook al blij, moet alleen nog in de toekomst uit pluizen hoe ik dat ga doen, wil namelijk dat die op benzine start en dan na een minuut of iets langer, over gaat op Gas
heb hier ook wel eens over nagedacht en of mijn gedachtes over heen laten gaan. een van mijn gedachtes was wel eens om een ZPJ motor van een 605 of xm erin te leggen. maar dan ga ik ook meteen over op gasinjectie.