@roger, ik begrijp jouw input. maar daar zat het probleem niet.
@paull en paulla : daar zat idd ook het probleem. ik meette op bijv de kabel de kabel van de alarmlichtschakelaar naar het knipper relais 2 verschillenden spanningen. volgens het schema moest er ergens een stekker zitten/liggen. die stekker kon ik zaterdag zo 123 even niet vinden. en het was opeens al bijna donker. vandaag de zekerings kast eruit geschroefd en ook die stekker gevonden die ik zocht. stekker diverse malen in en uitgetrokken en hierna had ik ook al 10,5 volt weer op mijn lampje staan. diverse stekkers ook nog maar in en uit getrokken en nu doet ook de verlichting het weer (kan uiteraard nog iets beter).
achter het boeltje weer in mekaar gezet, geen achterlicht meer. kapje beetje los. kabel los. en wat zie ik. hebben ze de kabel gewoon op 2 plaatsen aan mekaar verbonden (in elkaar gedraaid) en een tape-je erover. dat maar even goed aan mekaar gemaakt met de soldeerbout en het geflikker in de gewone achterlampen meteen weer een stuk minder.
nou, nu kan ik binnenkort even een keer met een aanhanger rijden. de stekkers toch nog maar een keer gaan los nemen en actie ondernemen.
oh ja. nu brandt de mistlamp achter niet meer. daar moet ik nog even een keer naar kijken waarom dit nu weer niet brandt. maar ook daar kom ik wel achter hoor
3 middagen aan bezig geweest. een hoop geklooi bijv door het niet hebben van een testbalkje voor de aanhanger. heb wel een teststekker, maar die deed het perfect. en dan moet je weer met de auto naar huis omdat ik even geen andere auto had staan. thuis verder gekeken maar niet alle gereedschap weer. enzo enzo.....
nu brand mijn accu lampje weer een stukje minder minder tot niet. vroeger als je al het knipperlicht aan zette met de verlichting aan zag je knipperlampje al beetje meebranden. dit is nu weg. wel als ik aanjager aan zet zie je m nog een beetje. maar stukken minder.