Liever geen wedstrijdje nee. om diverse redenen niet:
1, ik wil dat t allemaal goed in elkaar gezet wordt en me niet haasten
2, jij bent vast sneller want die van jou staat al deels in elkaar
3, ik heb 0,00000 ervaring en monteurs kennis dus in elkaar zetten wordt een hele lange en moeizame leerschool. Gelukkig zitten er veel kundige en behulpzame mensen in t forum die met raad bijstaan.
Ik heb er voor gekozen om er geen tectyl en andere troep meer op te zetten maar gewoon rondom epoxy onderlaag en aflakken in de kleur van de auto, hij is dus heel erg geel op alle delen
Inderdaad vraagt die man erg veel geld voor die gereedschappen. ik heb m al 275 geboden incl. verzendkosten maar daar heeft hij niet op gereageerd.
Helaas heb ik totaal geen gereedschap voor de 104 behalve dan het geleende wiellager(de)montagesetje van Rudie (ligt nog netjes opgeborgen te wachten op een ritje van mij richting Berkel en Rodenrijs, terug naar de eigenaar)
Ben nu naarstig op zoek naar een verenklem zodat ik de veerpoten kan afmaken. Laat die man dat nu hebben............
Heb me vandaag wel gerealiseerd dat ik de raamgeleiders van de achterste portieren niet heb mee laten stralen en spuiten door de spuiter

. Nu is stralen niet t probleem, dat kan ik in mijn eigen kast wel maar in de juiste kleur spuiten zal wel weer een drama worden (als er al geen herstelwerk aan zit). Staat natuurlijk geen enkele spuiter op te wachten om 2 van die flutdeeltjes in kleur te zetten. Zal me wel een bom duiten gaan kosten in vergelijking tot de hele auto.