Ik wil me graag even voorstellen als nieuw lid op dit forum.
Ik ben Wilfred, 57 jaar en woon met mijn vrouw Brigitte en zoon Jesse in Breda, twee andere jongens hebben inmiddels hun vleugels uitgeslagen en wonen al weer een paar jaar zelfstandig.
De reden van mijn aanmelding is eigenlijk de aanschaf van een mooie Peugeot 304 Cabrio uit 1971, welke wij volgende week gaan ophalen. Deze is door ons al helemaal bekeken, gevoeld en bereden en alles ziet er prima uit.
De Peugeot is niet onze eerste Oldtimer, ik heb ruim negen jaar geleden een Jaguar XJ6 4.2, Series 3 uit 1979 gekocht en daar inmiddels mijn hard en ziel in verloren. Het mooie van de hobby is vind ik, om in de loop van de tijd verbeteringen aan te brengen en problemen op te lossen en zo de auto te leren kennen. Ik ben zelf techneut in hard en nieren en ken de Jaguar inmiddels al behoorlijk goed en ik ben dan ook erg nieuwsgierig wat ik bij deze Peugeot allemaal ga tegenkomen. (En dat bedoel ik in positieve zin natuurlijk)
Een forum is natuurlijk onmisbaar en ik hoop hier dan ook veel informatie te kunnen vinden en wellicht in de toekomst zelf een bijdrage te kunnen leveren. Verder post ik alvast een paar foto's ter illustratie, ik zal er nog meer plaatsen als we de auto eenmaal hebben.
Alvast bedankt voor de aandacht en groeten,
Wilfred