Vragen naar de bekende weg..maar ik zal nog een (ein) maal reagerenMeneerPeugeot wrote:Wat had volkswagen eigenlijk in het leveringsprogramma, als tegenhanger van deze in 1936?![]()
Tja als je zelf dergelijke onderschriften plaatst, kun je ook dergelijke reactie mijnerzijds verwachten.ruit'48 wrote: Toen Opels nog Opels waren,,
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen Kees, MrPeugeot bedoelt t zeer zeker niet zoals jij t interpreteert. Ik ken 'm persoonlijk als een joviale kerel met een voorliefde voor Opels. Geen reden tot vertrek m.i.ruit'48 wrote:Het is me niet helemaal duidelijk wat je met deze tekst echt wil zeggen maar op de een of andere manierMeneerPeugeot wrote:Tja als je zelf dergelijke onderschriften plaatst, kun je ook dergelijke reactie mijnerzijds verwachten.ruit'48 wrote: Toen Opels nog Opels waren,,
Ik kom dan ook niet uit ver vervlogen tijden toen de tv nog niet bestond maar ben een kind van de jaren 80,
opgevoed met de afstandsbediening en
gelukkig!! waren de meeste kevers toen allang vervangen door Kadettjes, BXen, 205jes, 309enz
krijg ik de indruk dat het niet vriendelijk bedoelt is. En inderdaad kom ik uit lang vervlogen tijden zoals in mijn
schermnaam duidelijk naar voren komt 1948.
Maar ik maak hier graag plaats voor de jeugd, dus leef je uit.
Ik stop er nu echt mee,
adieu