Gedeelte van de dag gezeurd over de prijs om er toch wat af te krijgen en uiteindelijk mocht ik hem toch voor de prijs die ik in gedachte had hem ophalen .
Wel een beetje in dubio gestaan om hem mee te nemen ,bleek dat de man toch een handelaar was en auto zat onder de olie ,dus gelijk een domper maar volgens hem waren ze de olievuldop pas een keer vergeten ,leek ook wel te kloppen dus dat risico maar genomen .
Loopt stationair niet op 4 dat is wel een dingetje ,geen storingslampje aan dus maar eens op onderzoek uit .
Loopt wel mooi stil en redelijke velgen met goede banden ,bijna 10 maand apk , voorbumper stuk ,en zelf nog een gat in gereden op de aanhanger

Maar verder toch wel aardige auto die het geld zeker waard is , geen blijvertje aangezien de vaste kosten gewoon niet te doen zijn naast onze andere dagelijkse auto,s maar mooi om een keer gehad te hebben en eigenlijk zou ik hem weg moeten zetten een jaartje of 5 dan zal hij al weer een stuk zeldzamer zijn.
Maar samen met de 306 cabrio en de rcz vind ik dit toch een van de mooiste Peugeots ooit gemaakt vooral de achterkant met de ruit verdiept is hij erg mooi .