Waarom?
De i-cockpit...
De i-cockpit...
nu:
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2022 Citroën C5X leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2022 Citroën C5X leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
- Beeperhorrie
- Posts: 2376
- Joined: 06 Jun 2016, 11:02
Re: De i-cockpit...
Waarom? Geen idee. Doe mij maar gewoon een analoog dashboardje.
Re: De i-cockpit...
Er gaat niets boven een analoge draai of schuifknop. Kan je bedienen zonder je ogen van de weg te halen.
205 CJ 1989, e-208 Allure 2020, 307 SW 2.0 premium 2005
-
- Posts: 480
- Joined: 05 Feb 2016, 21:07
Re: De i-cockpit...
waarom ? ja, dat lijkt me wel voor de handen, de concurrentie heeft t ook !
zeker duurdere auto's . persoonlijk heb ik ook liever gewone tellers. bij de nieuwe 208 kun je nog kiezen (dacht ik)
zeker duurdere auto's . persoonlijk heb ik ook liever gewone tellers. bij de nieuwe 208 kun je nog kiezen (dacht ik)