- image.jpeg (144.25 KiB) Viewed 17499 times
Omdat een in goede staat verkerende Forever ook een beetje met uitsterven bedreigd is leek het me leuk om er eentje low-budget op te knappen. Ik vond als basis een 1.1 van een overname bij een lokale kleine garage. Mechanisch is er zeker aandacht aan besteed geweest. Recente vering vooraan, remmen en flexibels vooraan en radiateur.
De 205 stond al bijna gans de winter buiten en had serieus last van vocht gekregen binnen. De kofferbakmat kletsnat, schimmel op het stuur en volledig interieur ook. Alles is eruit nu om uit te drogen en binnenkort eens gaan zoeken vanwaar het komt (schuifdak, kofferklep, zijraampjes?). Het wordt zoeken dus...
De bedoeling is van de Forever een beetje te upgraden naar een luxe-forever met de Roland-Garros velgen, verstralers en een mooi interieurtje. Het originele ga ik stockeren thuis als het uitgedroogd is. Ik heb hier een foto als voorbeeld van hoe een nette verzorgde Forever er kan uitzien, niet mis toch?

- image.jpeg (91.57 KiB) Viewed 17499 times
Zoals ik al gewoon begin te worden is een 205 zelden helemaal roestvrij en heb ik op de bril links en rechts toch 2 plekken gevonden. Links al wat erger dan rechts. Heb met de dremel het rotte eruit gesneden en binnenkort dan maar een plaatje lassen. Voor de rest nog geen laswerk tegen gekomen en hopelijk blijft het erbij!

- image.jpeg (98.04 KiB) Viewed 17499 times