Dat klopt Willy. Poetsen is niet meer genoeg, bodem en plaatwerk verdienen wat aandacht. Alle raam elektromotoren en geleiders moeten schoon gemaakt en gangbaar gemaakt worden. De raamgeleiders zijn al in 2012 vervangen door roestvrije exemplaren.Sommige deurschanierpennen zijn aan vervanging toe. Allemaal kleine dingetjes.?604Peugeot wrote: ↑18 Aug 2024, 18:47Hoi Paull en Paulla,is de Rode P604 het eerste type,zo te zien wel toch,anders hoor ik het wel,je hebt al weer veel werk verricht zo te zien,hij ziet er toch nog heel netjes uit aan de buitenkant, zal nog wel een keer goed gepoetst gaan worden, wat je nog allemaal moet doen,is bijna hier niet meer te krijgen,kopen bedoel ik,het gaat schaars worden, daarom koop ik ook nog van alles,wat er nog te koop is,van de week nog een kentekenhouderplaat,NOS kunnen kopen voor in de voorbumper,van de week komt er nog een nieuwe snelheidsmeter en een handremkabel binnen,en nog een rechter achterlicht,zonder glas,maar ja die heb ik pas twee nieuwe gekocht,dus weer een achterlicht compleet,succes met de bodem inspectie,en het stuurhuis,graag foto,s op de schaarbrug,maar hij zal wel goed zijn,altijd binnen gestaan bij jullie,groetjes daar.
Klokkenwerk is reeds geheel opgevrolijkt, teller en alle lampjes gedaan, alle konnektoren gereinigd en met glasstift poetst.
En wat zich zo nog meer aandient. Cruise zit er inmiddels al in. Lederen setje bekleding ook.Vind ik fijn.
Heel goed dat je nog steeds een voorraad onderdelen vindt. Het wordt schaars in onderdelenland. En zonder onderdelen kun je de voiture niet rijdend houden. Met de 'rode' ben ik nu wat verder. Een paar verrassingen gevonden/ opgedaan. Binnenkort meer, in dit theater