( vooral die 604's natuurlijk

Ja Leuk hè, vorig voorjaar liep Paulla er 'tegen aan', het was liefde op het eerste gezicht
La douce France is natuurlijk ook 'n machtig land om met je elegante 604 te bereizen.paull en paulla wrote: ↑21 May 2020, 00:35 Goed voor de dingen in de buurt, een P604 start ik niet voor een ritje van tien minuten.
Ja Joos het is een leuk autootje. Veel schik van.aixpeugeot wrote: ↑21 May 2020, 04:25 aan de grille te zien een fase1 r5.
ook het oude type r5 heb ik altijd leuk gevonden. ik had er eens twee van het oude type gekocht. een alpine turbo (kafrot) en een gewone (die was wel gaaf). en wilde dus alles ombouwen op die gewone, maar die heb ik nooit gekregen helaas vanwege kleine miscomminicatie onderling in het bedrijf waar ik de auto gekocht had. helaas later de alpine turbo weer verkocht en is gesloopt.
wel later heb ik een gtturbo gehad. dat was wel een leuk ding ja. maar was nog wel wat werk uiteindelijk aan, drijfstang tikte en kachelradiateur was lek. maar een ding weet ik wel, dat ding ging als de brandweer, leuker eigenlijk dan een 205 gti, maar oh zo gevoeling kwa techniek. de auto bestaat wel nog heb ik laatst een opgezocht.
Geniet er zoveel mogelijk van. En vertroetel de auto, dan gaat de P604 veel langer mee.
Dat dacht ik ook van m'n Saab 900, tot deze door iemand total loss werd geredenpaull en paulla wrote: ↑23 May 2020, 23:59 Geniet er zoveel mogelijk van. En vertroetel de auto, dan gaat de P604 veel langer mee.
Tja, shit happens, maar reken daar niet op.peunormal wrote: ↑24 May 2020, 15:56Dat dacht ik ook van m'n Saab 900, tot deze door iemand total loss werd geredenpaull en paulla wrote: ↑23 May 2020, 23:59 Geniet er zoveel mogelijk van. En vertroetel de auto, dan gaat de P604 veel langer mee.![]()