Hoi Paull met die olie pijlbuis weet ik nog van het andere forum, heb de foto toen gezien,maar ik heb als het goed is er nog wel een liggen,dacht ik, en ik heb ook nog wel uitlaatspruitstukken liggen, heb voor jaren terug een STI blok gesloopt, koppen gehouden en nog een aantal dingen van die motor de koppakkingen heb ik ook al, toen in die tijd gekocht, toen ik harrie zijn GTI over heb genomen ik heb nog genoeg onderdelen liggen, ook twee nieuwe dempers voor achteren, ook een aantal toen gekocht,ik dacht drie setjes,ik ga kijken wat er allemaal aan te doen is, hou je op de hoogte, jij bent mijn vraagbraak

de motor van de SL loopt, heb hem ongeveer een minuut laten lopen, loopt wel mooi, maar ben niet helemaal tevreden, cilinder 4 5 en 6 worden minder snel warm, gevoeld aan het uitlaat spruitstuk, daar is de compressie ook iets minder van, maak nog wel een keer een foto van het compressie kaartje, maar jan die zegt dat alles nog moet inlopen, maar dat hebben er al meer gezegt,wat zeg jij? heb jij dat ook al is mee gemaakt. de 106 is bijna klaar, zal volgende week wel lopen, moet nog kleppen stellen,olie erin koelvloeistof erin, en de monopoint carberateur erop,en dan alles aansluiten en dan starten, ik hou je op de hoogte. fijn weekend voor jullie groetjes. oja moet er nog achteraan om eerst het motor filmje op you tube te zetten, zij de schoonzoon van de buurvrouw,anders kan die niet op het forum gezet worden, komt tzt hier te staan, geduld graag