Een typisch zuid -Franse binnenplaats, waar we "the usual suspects" weer terug vinden .Renault, Peugeot en Citroën.
De Simcas staan ergens anders maar zullen niet ver weg zijn. Gelukkig ...
Conduis bien et conduis toi bien sur la route avec prudence et gentillesse !
Prachtig typisch Frans sfeertje inderdaad. En waarom reden (rijden) die Fransen toch steeds allemaal deuken in hun auto's ? Dat R4-tje ziet er niet meer uit. Maar ach, wel weer een lekker tafereeltje op deze zondagochtend ! Ga a.u.b. zo door Kees
Dat is altijd leuk opstaan, zo'n rijtje Fransozen.
En zowaar, de tijden zijn langzaam aan het veranderen, want er staan ook 2 voertuigen die gemaakt zijn door Les Boches.
Een Capri en een NSU (sorry VW) K70:
Inderdaad Adri, ik ziet het nu ook. Had deze prent in de haast geplaatst omdat ik eigenlijk met iets heel anders bezig was
wat eerst af moest. De plaat uit Angoulême is overigens niet een van de mooiste . Heb betere o.a. van Cognac, die volgen
nog wel in de loop van de week.
Wilde ook nog wat zeggen over die foeilelijke loods. De automobielen steken daardoor des te beter af. Ik dacht eerst aan een kopstation, maar een markthal lijkt me waarschijnlijker.
Breeze wrote:Wilde ook nog wat zeggen over die foeilelijke loods. De automobielen steken daardoor des te beter af. Ik dacht eerst aan een kopstation, maar een markthal lijkt me waarschijnlijker.
Adri
Het is een markthal en een hele lelijke,hoop dat-ie inmiddels is gesloopt.