Dezelfde ervaring heb ik ook.
Alles anders dan 'orgineel', is inferieur, aldus.
Zelf moedig eenieder aan om naar inzicht en mogelijkheden te modificeren.
Naar de stand van huidige technische mogelijkheden, zonder uit het oog te verlezen, want de fabrikant voor ogen heeft gehad.
Ikzelf verander nog wel eens onderhuids het één en ander aan een P604.
Interval van de ruitenwissers op de auto's, welke dit niet af fabriek hebben ( voor 1980). Net als cruisecontrole, instapvertraging op de binnenverlichting.
En in het extreem, zes bobines en gasdampinjectie, met vrij programeerbaar motormanagement.
In het algemeen ontvangt het niet de goedkeuring van clubgenoten.
Behalve bij de CT, dat is hier de APK.
Ik heb de franse keurmeester om z'n professionele mening gevraagd.
'Het is niet op het kenteken vermeldt, zodoende keur ik het goed'.
Ook het aantal cilinders is niet vermeld, een V8 is dus toe gestaan in een P604.
Ook ombouw van handbak naar automaat is hier toegestaan, staat niet op kenteken.
'Maar weet u hoeveel werk dat is', jaha want dat doe ik weleens

.
In Kikkerlandje staat het wel op kenteken, maar geen keurmeester valt het op, als het net en orgineel omgebouwd is.
Vijf maal heb deze ombouw gedaan, drie maal voor een ander en twee maal voor onszelf.
Bij de franse Club 604 International, is men van mening, dat niets is toegestaan.
Men vind het zelfs 'no go' om leder bankstel in een P604 te zetten, als het orgineel een stoffen interieur heeft.
Over motorische veranderingen is men hélemáál niet te spreken.
Maar ach, het zijn meningen. En men hoeft niet met iedere mening iets te doen, of te laten.
Die vrijheid hebben we (nog).