304 Friesland wrote: ↑08 Sep 2024, 14:17
Eindelijk weer de mogelijkheid om foto te plaatsen dus maar gelijk een paar van de Simca . De Aro is net opgehaald.
Zeldzame verschijning De sedan zien wij nog wel eens op de weg, maar de 'Aro' nooit. Mooi
De laatste tijd niet zo heel druk geweest voor mijn doen althans , wel in december nog een onderdelen Simca 1301 break gekocht ,geloof het of niet gewoon in Nederland dat is toch iets wat eigenlijk niet voorkomt ,zit Nederlands actief kenteken op ,motor en bak missen en ziet er ook niet echt heel fraai uit maar was voor weinig en eventueel voor wat onderdelen maar ik ben eigenlijk niet echt iets nodig voor de andere break ,ja een goede brandstoftank maar die zijn er gewoon niet ,is een hele lastige tank ,zit een kamer in voor het reserve wiel ,wel geprobeerd schoon te maken dus zal uiteindelijk wel een kunstof tank zo goed mogelijk pas maken , elke keer met een verstopte tank staan is ook niks .
Maar ben nu even ziek dus tijd om wat dingen te posten en zo kwam het plan om toch te kijken of de onderdelen break toch weer op de weg kan komen , is tenslotte wel een bijzondere auto maar ja mist wel de nodige onderdelen dus ook berichtje op facebook geplaats en zo kan ik al een motor ophalen ,geen idee of die bruikbaar is maar het begin is er ,nu nog een bak en toebehoren en dan maar eens kijken of het echt wat worden kan ,ja apk vrij dus dat stukje kunnen we overslaan .
Dus als iemand nog wat weet ,ja wel low budget maar tips zijn welkom .
Zal nog even een foto plaatsen met de telefoon , heb maar 1 foto helaas.
Precies dat. Ik heb al tijden geen sedan 1300/1500 meer gezien en ik kom toch wel op wat klassieker bijeenkomsten. de laatste 1501 die ik zag in het wild was in de vorige eeuw.
Beeperhorrie wrote:Precies dat. Ik heb al tijden geen sedan 1300/1500 meer gezien en ik kom toch wel op wat klassieker bijeenkomsten. de laatste 1501 die ik zag in het wild was in de vorige eeuw.
Er was een tijd geleden een forumlid “ome woetie” die met een verlaagde Simca rond reed als ik me goed herinner.
Maar inderdaad, je ziet ze vrijwel nooit meer, zou geweldig zijn als er weer eentje van de schroot gered zou worden.
nu: 1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2022 Citroën C5X leasebak
voorheen: 1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
Ik heb donderdag er nog even bij gekeken , mist toch wel genoeg en de dorpels ook soort gatenkaas dus nog maar even denken of het nog wat moet worden , slopen zeker nog niet komt tijd komt raad .