Mijn 201 E Commercial 1932
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
Ik kap er mee, de lol is er vanaf. Je tip met een vers kannetje benzine heb ik geprobeerd Hans, zonder succes helaas. Aangezien alles en iedereen ver van me vandaan zit, het APH magazijn ook niet echt in de buurt zit en lokale hulp er niet is, althans niet zonder er voor in de buidel te tasten is me de zin over. Mede door een gebrek aan tijd en daardoor ook een gebrek aan zin om er verder mee te gaan gooi ik de handdoek in de ring.
Binnenkort op MP/AS24 te bewonderen en natuurlijk hier op t forum.
Binnenkort op MP/AS24 te bewonderen en natuurlijk hier op t forum.
Huidige privé collectie:
201 32
Austin Champ 56
403 bachee D 63
404 SL 1964
204 berline 70
504 Inj. 73
104 SL sloop 77
104 GL6 78
604 V6Ti aut 78
505 sti aut US 85
309 GT 86
306 cabrio 1.8 aut 95
405 GRX 1.8 aut 95
201 32
Austin Champ 56
403 bachee D 63
404 SL 1964
204 berline 70
504 Inj. 73
104 SL sloop 77
104 GL6 78
604 V6Ti aut 78
505 sti aut US 85
309 GT 86
306 cabrio 1.8 aut 95
405 GRX 1.8 aut 95
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
Heel erg jammer Marco.
Vroeger:
Peugeot 309 1.6 SR
Peugeot 306 1.6 Roland Garros
Peugeot 407 2.0 XS SW
Nu:
Hobby auto:Peugeot 205 1.9 CTI uit 1991. Kleur rood, 15 inch speedlines. Duo colour lederen bekleding.
Peugeot 309 1.6 SR
Peugeot 306 1.6 Roland Garros
Peugeot 407 2.0 XS SW
Nu:
Hobby auto:Peugeot 205 1.9 CTI uit 1991. Kleur rood, 15 inch speedlines. Duo colour lederen bekleding.
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
wat een teleurstelling, jammer Marco.
succes met de verkoop
succes met de verkoop

Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
-
- Posts: 1368
- Joined: 02 Feb 2016, 17:39
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
Inderdaad jammer ,als je hier wat dichterbij zou zitten zou ik zeggen zet hem hier neer en kan ik er ook een blik op werpen maar zit denk ik toch ruim 200 km tussen en als er grote problemen zijn wat doe je dan ,motor lospakken loopt ook gelijk in de papieren als je al onderdelen kunt vinden.
Ik heb alleen wel de mogelijkheid om een aantal onderdelen uit te wisselen .
Ik heb alleen wel de mogelijkheid om een aantal onderdelen uit te wisselen .
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
Spijtig, Marco
Succes met de verkoop en veel/meer plezier met je andere projecten!
Succes met de verkoop en veel/meer plezier met je andere projecten!
Peugeot 205 Génération 1997, Citroën 2CV6 Spécial 1986, VW T3 Eurec Cassandra camper 1980, NSU Prinz 4L 1972.
-
- Posts: 1368
- Joined: 02 Feb 2016, 17:39
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
Ik zou het gewoon even laten rusten ,komt tijd komt raad en verkopen zo dat schiet ook niet op als hij niet goed rijden kan.
Je hebt zo veel andere auto,s waar je ook bijna niet mee rijd dus wat maakt het uit .
Maar dat is hoe ik er over denk.
Je hebt zo veel andere auto,s waar je ook bijna niet mee rijd dus wat maakt het uit .
Maar dat is hoe ik er over denk.
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
Aangezien ik gisteren de garage leeg moest hebben, heb ik de 201 maar weer eens even gestart. Er viel mij echter tijdens het "achteruit-de-garage-uit-rijden" in dat iemand eens iets geschreven had over een tank die vacuum trok en de auto daarom niet reed.
Ik denk, laat ik eens de dop van de tank af laten en dan gaan rijden.............. Warempel, de auto rijd opeens een stuk beter. Hij zet geen topprestaties neer maar het accelereren gaat beter in de 2. In de 3 is het nog steeds matig.
Wellict dat afstelling van de carburateur en ontsteking nu ook een beetje extra prestatie neer zet.
Nu snap ik ook waarom dat extern tankje niet (goed) werkte, daar zat de dop ook op en dan trekt de tank ook vacuum.
Ik denk, laat ik eens de dop van de tank af laten en dan gaan rijden.............. Warempel, de auto rijd opeens een stuk beter. Hij zet geen topprestaties neer maar het accelereren gaat beter in de 2. In de 3 is het nog steeds matig.
Wellict dat afstelling van de carburateur en ontsteking nu ook een beetje extra prestatie neer zet.
Nu snap ik ook waarom dat extern tankje niet (goed) werkte, daar zat de dop ook op en dan trekt de tank ook vacuum.
Huidige privé collectie:
201 32
Austin Champ 56
403 bachee D 63
404 SL 1964
204 berline 70
504 Inj. 73
104 SL sloop 77
104 GL6 78
604 V6Ti aut 78
505 sti aut US 85
309 GT 86
306 cabrio 1.8 aut 95
405 GRX 1.8 aut 95
201 32
Austin Champ 56
403 bachee D 63
404 SL 1964
204 berline 70
504 Inj. 73
104 SL sloop 77
104 GL6 78
604 V6Ti aut 78
505 sti aut US 85
309 GT 86
306 cabrio 1.8 aut 95
405 GRX 1.8 aut 95
- Beeperhorrie
- Posts: 2376
- Joined: 06 Jun 2016, 11:02
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
En dat was dan het hele probleem.
That sucs!
Nu mooie ritten maken.
That sucs!
Nu mooie ritten maken.
Mijn 201 E Commercial 1932
Jemig! En nu? Voortdurend zonder dop rijden?
nu:
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2022 Citroën C5X leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2022 Citroën C5X leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
Re: Mijn 201 E Commercial 1932
Nou, of dat het hele probleem was............geen idee. Beluchting van de tank ergens vandaan halen/knutselen. Misschien iets van een sloopauto halen of zo, geen idee. Wat me alleen opvalt is dat de auto 80+ jaar oud is en ik dit probleem ondervind nu. Kan toch bijna niet dat het voorheen nooit een probleem was en nu opeens wel........
Huidige privé collectie:
201 32
Austin Champ 56
403 bachee D 63
404 SL 1964
204 berline 70
504 Inj. 73
104 SL sloop 77
104 GL6 78
604 V6Ti aut 78
505 sti aut US 85
309 GT 86
306 cabrio 1.8 aut 95
405 GRX 1.8 aut 95
201 32
Austin Champ 56
403 bachee D 63
404 SL 1964
204 berline 70
504 Inj. 73
104 SL sloop 77
104 GL6 78
604 V6Ti aut 78
505 sti aut US 85
309 GT 86
306 cabrio 1.8 aut 95
405 GRX 1.8 aut 95