yep...andreti wrote:dus het kwam eigenlijk door het gaatje in de pijlstok, Harrie![]()

MarcoPeus wrote:En weer een 604 die op de weg heeft mogen rijden. Ik voelde al aan mijn water dat er iets moois op 's heers 's lands wegen reed.

yep...andreti wrote:dus het kwam eigenlijk door het gaatje in de pijlstok, Harrie![]()
MarcoPeus wrote:En weer een 604 die op de weg heeft mogen rijden. Ik voelde al aan mijn water dat er iets moois op 's heers 's lands wegen reed.
dat was ook mijn vermoeden, maar die was zo te zien nog dicht.jan-04 wrote:Je zou zeggen Harrie dat het dan tussen de pakking en het deksel door lekt..
De kop is supervlak, heb je misschien een oneffenheid in je klepdeksel?..
Die zal je ook wel goed bekeken hebben maar het is een vraag waard..
nee, "papier" . V6 carburateur heeft stalen klepeksels met rubberen klepdekselpakking,jan-04 wrote:Wat voor pakking is het? Rubber?.
gr jan
604peugeot wrote:hoi Harrie.
dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen.
maar als je in de toekomst nog een buisje zoekt voor de pijlstok
ik heb er nog wel een voor je.
lekker er mee gaan rijden.
![]()
![]()
![]()
MarcoWetzels wrote:Ik wilde al zeggen: waar heb ik dat eerder gehoord. Zal ik je die van mij even brengen?Harrie wrote:en de linksachter rem blijft aanlopen.
MarcoPeus wrote:Was maar een geintje harrie. Ik wil je niet opzadelen met werk dat ik zelf eigenlijk moet doen. Ik heb t bij de 104 ook gedaan (wel voor) dus bij de 604 zou ook moeten kunnen. Revisiesetjes zijn nog gewoon leverbaar zag ik voor 23 euro per as.
andreti wrote:heeeee aktie met de 604,
nu lekker rijden in je GTI Harrie , tis nog even mooi weer voorlopig 8)
604peugeot wrote:het zijn weer van die mooie dagen om weer eens iets aan een 604 te doen.
GOED BEZIG VRIEND.
we lezen morgen wel dat die weer apk gekeurd is,
de rest is een peuleschilletje voor jou.
![]()
![]()
![]()
+ 1joospeugeot wrote:remmen achter moet je eigenlijk gewoon standaard bij elke 504/604/505 ff uit elkaar halen, schoonmaken op opnieuw invetten (met evt nwe rubbertjes).
ja, doe ik ooit nog eens, rechts moet ook nog. Maar dit zijn "nieuwe" klauwen, zijn er 24 jaar geleden bij 123.ooo km nieuw op gezetjoospeugeot wrote:achter krijg je de zuigertjes er nog wel makkelijk uit. gewoon via t handremmechanisme eruit halen door door dat armpje te bewegen. dan komt er altijd wel eentje van de twee eruit.
ik zou de andere kant maar ook ff doen. anders is dat toch de volgende die straks weer vast zit![]()
ik was om 16:00 u. bij de dealer, wordt dus morgen, moet weer op de remtestbank en dan afmelden.joospeugeot wrote:maar is de 604 inmiddels al gekeurd ?
403diesel wrote:Better safe than sorry.
Volgens mij zijn er veel youngtimers niet getaxeerd. Ik zag er voeger ook nooit het nut van in tot een kennis van me eens stil stond op de vluchtstrook met zijn net aangeschafte amazone. Slapende vrachtwagenchauffeur maakte de stranding van het Volvootje definitief. Maar wat een slepend gezeur om nog iets van de verzekering terug te krijgen
Wok wrote:Volgend (voor)jaar ga ik de 604 ook laten taxeren en all-risk verzekeren. Komende maanden even wat details aanpakken en regulier onderhoud plegen (ze staat dan toch op stal), zodat ze er bij taxatie opperbest bij staat
hoi Willy604peugeot wrote:hoi harrie.
hoe is het met mijn vriend,en hoe is het met je 604gti.
er is weer een nieuwe 604 lief hebber op het forum met een schitterende rode kleur.
als hij iets wil weten stuur ik hem wel naar jou toe,ik weet wel iets,maar jij des te meer.
gr willy, 604peugeot![]()
![]()
![]()
( zondag 27 december 2015 : )604peugeot wrote:hoi harrie.
hoe is het met mijn vriend,en hoe is het met je 604gti.
gr willy,604peugeot![]()
![]()
![]()
![]()