op zaterdag 1 december heb ik de 604 GTI gewassen, gestofzuigd en wat poetswerk gedaan
voor "het Winterfeest", een gala-avond waar alle koningen en koninginnen uit de buurtschappen
van Winterswijk waren uitgenodigd en per klassieke limousine werden vervoerd.
Het was een eer en leuke rit, en aangezien er te weinig auto's waren aangemeld, mocht ik
2 koningsparen vervoeren, maar dat is geen probleem in een 604, ruim genoeg. 8)
En laat het die avond ook nog sneeuwen : zo was het sfeerplaatje helemaal perfect
De beide konings-paren reageerden in elk geval positief verrast en ik kreeg leuke reakties.
.
Sindsdien stond de 604 stil, ik rijdt 'noodgedwongen' in de saxo 1.1 van m'n schoonvader.
Gisteren merkte ik dat de accu geheel leeg was... niet vreemd voor een accu die er in
2005 al als gebruikte accu in is geplaatst. Acculader er aan, laden. Echter bleek later pas,
dat de ampère-meter van de acculader zo nu en dan vol naar max. uitslaat..
Even later laadt 'ie weer met 2 A... Accukabel los: zit er een storing / stroomlek in de auto ?
Nee, accu blijkt inwendige sluiting te hebben, want zonder aangesloten kabels weer gekke
reakties van de acculader. Nieuwe accu geregeld bij m'n vrienden van de Brezan en vanmorgen gemonteerd.
Lader er aan. Vanmiddag de lader er af, en gestart: meteen met omdraaien v.d. sleutel lopen
Heerlijke motor, fantastische voiture 8)
ook al heeft deze 604 GTI z'n eigenaardige mankementjes ( niet gek na 19 jaar stilstand ? ), ze blijft me
verbazen en verwennen. Dit is genieten in het kwadraat.
grt, Harrie