Goh, bestaan die autoslaaptreinen al zo lang? Daar kreeg je toch na afloop een middeltje om het slijpsel van de bovenleiding te kunnen verwijderen?
Adri
Oude menschen met hun auto's van toen
Re: Oude menschen met hun auto's van toen
Xantia V6 Break
Zweven is een ongekende ervaring
zo te zien zijn dit fabrieksnieuwe auto's, allemaal dezelfde en er zit nergens een kentekenplaat op.
Vroeger kon je in 's-Hertogenbosch de trein nemen naar Italie. Volgens mij zijn ze ermee gestopt. Te veel concurrentie van het vliegtuig?

Vroeger kon je in 's-Hertogenbosch de trein nemen naar Italie. Volgens mij zijn ze ermee gestopt. Te veel concurrentie van het vliegtuig?
Met de auto op de trein naar Italië dat heb ik met mijn ouders en grootouders in de jaren '70 eens gedaan en dat vond ik als kind een belevenis. De autotrein naar Italië bestaat nog steeds en is een leuke optie als je met je young-/oldtimer daar wil touren maar er niet helemaal heen wil rijden. Goedkoop is het inderdaad niet in vergelijking met het vliegtuig.404noir wrote:Vroeger kon je in 's-Hertogenbosch de trein nemen naar Italie. Volgens mij zijn ze ermee gestopt. Te veel concurrentie van het vliegtuig?
Uit betrouwbare bron vernam ik dat ze af en toe nog wel eens onder de kap van haar favoriete Landrover kijkt. Een koningin naar mijn hart.

Niemand minder dan Queen Elisabeth , onlangs 90 jaar geworden. Hier tijdens haar diensttijd 1944-45 bij de A.T.S. auxillary transport service
waar ze leerde sleutelen en rijden.
Uit betrouwbare bron vernam ik dat ze af en toe nog wel eens onder de kap van haar favoriete Landrover kijkt. Een koningin naar mijn hart.

Conduis bien et conduis toi bien sur la route avec prudence et gentillesse !
Jammer toch dat door o.a. het hofprotokol dat soort mensen geen normaal leven kunnen lijden. Het zou mijn baantje niet zijn, brr.ruit'48 wrote:Uit betrouwbare bron vernam ik dat ze af en toe nog wel eens onder de kap van haar favoriete Landrover kijkt. Een koningin naar mijn hart.
Iets heel anders:

Bijbehorende tekst:
Al zeg ik het zelf, een mooi beeld uit die tijd, met uiteraard veel Bolbo en Soob.De eerste Ikea vestigiging in Almhult, kort na de opening in 1958
Adri
Xantia V6 Break
naast de saab een D.K.W. 1000 , met de zelfde tweetakt krachtbron, later ging Saab over op een 4 takt van Ford.Breeze wrote:.
Iets heel anders:
Bijbehorende tekst:Al zeg ik het zelf, een mooi beeld uit die tijd, met uiteraard veel Bolbo en Soob.De eerste Ikea vestigiging in Almhult, kort na de opening in 1958
Adri
Eend in zijn natuurlijk habitat
Zou deze na de duik gewoon weer de weg op zijn gegaan? Ik sluit het niet uit.

Het is niet te hopen voor een eventueel volgende eigenaar. Een "ribbelkapje" was mijn eerste auto en ik heb er heel erg veelLeeuwtje wrote:Eend in zijn natuurlijk habitatZou deze na de duik gewoon weer de weg op zijn gegaan? Ik sluit het niet uit.
narigheid mee gehad en ze had niet eens in het water gelegen....