Ooit eens van een werkneemster een auto daar moeten dumpen. Had op ikwilvanmijnautoaf.nl haar Scenic geplaatst en Jetcars had 850 euro geboden. Daar ging zij mee akkoord maar omdat de koppakking kapot was wilde niet meer van Hoensbroek naar Rotterdam rijden. Of ik de auto op de trailer wilde brengen. Ik moest toch in rotterdam iets ophalen en ging leeg op.
Zo gezegd zo gedaan, ik daar aangekomen, duurt het eerst een half uur voordat zo'n onbeschofte sodemieter je snauwt om de sleutel, de trailer afrijdt en wegscheurt met dat ding. Ik denk die zien we nooit meer terug.
Na 10 minuten komt hij aangescheurd en rijdt achterom........ zonder verdere mededeling of instructie.
Dus ik denk, ik loop maar eens naar binnen voor de pieken, ik had nog meer te doen die dag.
Na letterlijk 40 minuten komt er opeens een figuur aanlopen:
Hij: "Scenic?"
ik: "Ja"
Hij: "auto is niet zoals in beschrijving, roest aan dorpel en deukjes rondom"
Ik (lichtelijk geïrriteerd): "Wat denk je dan van een auto van 15 jaar oud met 3 ton op de klok"
Hij: "ja maar is niet volgens beschrijving, ik jou 400 euro geven"
Dus ik bellen met de eigenaresse, die viel van de stoel natuurlijk. Uiteindelijk gaf hij er nog 50 euro bij omdat we van ver moesten komen (allemaal lulkoek) en daarmee kon ze t doen.
Bij thuiskomst stond dat hok al weer op de site voor 895,- Geen melding van de kapotte koppakking (of ze hebben m snel gemaakt natuurlijk

)
Schandalig hoe ze met de mensen omgaan. besodemieteren waar je bij staat en bestaan gewoon al jaaaaaaren en zijn al diverse malen onderwerp van discussie geweest bij meerdere TV shows.