- KUGI1771 (2).JPG (1.44 MiB) Viewed 23 times
Hoi Paull.het heeft even geduurd,maar ik heb weer een foto,vorige week bij joos geweest en een bijna nieuwe vloerplaat en uit gehaald,en nog een aantal andere dingen mee genomen, de plaat komt uit een 604 uit Belgie,die aardig rot was, maar de raamrand was nog goed, dus ook de vloerplaat nog helemaal goed, maar voor je het allemaal passend wil hebben, dan ben je weer een week verder,morgen gaar het nieuwe stuk erin,vorige week nog een nieuwe hoek,links achter bij de bumperhoek gemaakt,was ook slecht, net als die van jou, ik heb ook een nieuw hoekje moeten lassen waar de bumper mee vast zit,en niet meer leverbaar is, de raamrand is weer aardig strak, gedaan door een vriend,en de deur is ook aardig goed gelukt,een rol dubbelzijdig plakband besteld,voor de sierlijst voor op de deur,er volgen nog meer foto,s volgende week,ben nog even druk,fijn weekend voor jullie in het warme veedee,hier is het nog goed te doen om te sleutelen,ongeveer 25 tot 30 graden, maar in mijn Loods is het nog aardig te houden