A110 wrote:Er staan bij ons teveel auto's op het terrein waardoor we plek tekort komen.
Er is besloten om een aantal auto's weg te doen. Het is de bedoeling dat ze naar de sloop gaan.
Misschien is er hier nog iemand die wat zoekt of wil hebben.
De auto's zijn allemaal zonder APK en moeten zo meegenomen worden. Er zit wel aan elke auto werkzaamheden.
Ik heb er een richtprijs bijgezet.
Als je interesse hebt graag via een PB.
Peugeot 309
+/- 130.000 km
mei 1989
met choke en een handbak
Deze rijd nog
€500,-
Peugeot 406 coupe
+/- 240.000 km
juni 2001
V6 automaat, leren bekleding (zwart)
Staat al een tijd stil, is draaiend weggezet
€1700,-
Peugeot 605 grijs
+/- 140.000 km
juli 1990
V6 automaat
€1000,-
Peugeot 605 blauw
+/- 170.000 km
juni 1992
V6 automaat
€1500,-
A110 wrote:De grijze wel. Daar zijn wij bezig geweest om de auto weer door de apk te laten komen maar de klant vond het te veel worden en zag bij ons een mooie 306 cabrio staan die hij gekocht heeft.
Er zijn nog wel wat problemen die opgelost moeten worden maar hij start en rijd nog.
De blauwe 605 weet ik niet zeker. Daar is een paar jaar geleden nog gewoon meegereden maar hij staat alweer edn tijd stil. Hij is wel rijdend hier neer gezet. Maar ik durf niet te zeggen of hier iets aan mankeert.
Ik vind het nogal flinke prijzen hoor. Niet verkocht gaan ze naar de sloop en dan zijn ze dus zonder APK en mèt werk.
Volgens mij krijg je bij een sloop nooit €1000,- voor een 605 laat staan €1500,-.
Een 406 coupe V6 met leer + NAP en APK vind je al onder de €1700,-.
De enige die mij nog redelijk overkomt is de 309 maar dan moet wel eerst duidelijk worden wat er voor een APK aan moet gebeuren, als dat een grote optel som wordt kan het ook nog heel onvoordelig uitvallen in vergelijk met een met APK er op.