Mockenrue wrote:Prachtig, Harrie ! De keurmeester had dit topic natuurlijk al die tijd al gevolgd
Zelfs voor de wat minder technische mensen ('ahum' 8) ) was dit topic een genot om te volgen. Wat een grondigheid, chapeau.
Remco504coupé wrote:Mockenrue wrote:
Zelfs voor de wat minder technische mensen ('ahum' 8) ) was dit topic een genot om te volgen. Wat een grondigheid, chapeau.
Daar kan ik helemaal bij aansluiten
KR1275 wrote:Maar ook jammer dat het klaar is...
Wat een prachtige wagen is het geworden!
Ronald 504 wrote:Gatverdamme Harrie,
Te mooi om waar te zijn. En die kleine 604 is dat een oude bekende van mij ??
Heel veel rijplezier, nu tijd om te genieten voorlopig geen gesleutel meer aan deze, leef je maar eens lekker uit op de J7.
Marinus wrote:@Harrie, gefeliciteerd en geniet ervan
Kenteken voor 11-9 zal wel lukken, dus op tijd voor een primeur tijdens het 604-evenement

Ronald 504 wrote:Harrie, Te mooi om waar te zijn. En die kleine 604 is dat een oude bekende van mij ??
Ja, kijk hier maar: ( nogmaals
bedankt )
< ....... oude topic link ......>
Ronald 504 wrote:Heel veel rijplezier, nu tijd om te genieten voorlopig geen gesleutel meer aan deze, leef je maar eens lekker uit op de J7.
Nee, de 604 is nog lang niet klaar, dus jullie kunnen nog meer pagina's verwachten
.
Het spreekwoord zegt: "Wie wat bewaard, heeft wat". Zo heb ik eind jaren 70 en begin jaren 80 sleutelhangers
verzameld bij de dealer waar ik destijds werkte. Uit het accessoire-boek heb ik er een flink aantal besteld,
want juist die hadden we niet op de zaak. Vooral de gegoten gietmetalen zijn erg bijzonder en mooi:
het etui-model met goudkleurige sluiting ( in het midden ) stond als "604 sleutelhanger, Leder" in het accessoireboek.
Ik had de zoon van de magazijnmeester-destijds, enkele jaren geleden benaderd ( ook deze zoon was magazijnmeester bij ons) ,
met de vraag of hij nog "Otoropa"-stickers had, gele ! En ja ! Geluklig had zijn (wijlen) vader veel bewaard.
Op onze afspraak, een enorm leuk weerzien na tientallen jaren, verraste hij me met 2 Otoropa-stickers,
en nog wat etui's, sleutelhangers, én: het verbandkussen dat altijd op de hoedenplank van de 504 van z'n vader lag.
Daar ben ik zeer verguld mee. Deze krijgt dan ook een eervol plekje op de hoedenplank van de 604GTI.
en betreffende de sleutelhangers: NIET TE KOOP !
De PJ rechtsonder is van PJ afsluitbare tankdoppen, de blauwe vierkante ernaast van Peugeot Direct Service.
Boven het mes/flessenopener ligt er één in kunststof met geborstled aluminium sierplaatjes, met een adresboekje er in.
De goudkleurige met rennende leeuw is ook erg mooi, en ook logo van de PCN
Déze vind ik de allermooiste, het stuur van de 504:
grt, Harrie