Sterkte gewenst met deze moeilijke afweging.304 Friesland wrote: 21 Aug 2025, 11:11 Helemaal mee eens maar de twijfel is groot en gevoel wil wel maar verstand zegt toch sterk nee dus geen idee wat het overwint.
Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk
Omdat ik het niet laten kan.
- paull en paulla
Re: Omdat ik het niet laten kan.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
Paull en Paulla
-
304 Friesland
Weer eentje in de categorie , weer een Italiaan ,nu een Lancia gamma van 1980, 2500 benzine boxer bijna 30 jaar stil gestaan dus genoeg aan te doen.
Motor was er los bij en moet gereviseerd zijn dus vanmiddag gelijk die er maar in gezet en geprobeerd lopend te maken ,na wat stoeien met de bougie kabels kreeg ik er leven in .
Er mist het een en ander rond de motor dat is wel jammer maar wel te overzien.
Paar rotte plekken maar ook dat is te overzien.
Wel een luxe bak voor die tijd , leren bekleding en elektrische ramen voor en een 5 bak .
Wat ook grappig is om te zien is dat de koplampen op vacuüm hoogte regeling hebben met lucht ventielen o de voor en achter as en rondom schijfremmen en joekels van veren .
Stond voor weinig te koop tja dan gok je wel eens wat.
Het is in ieder geval een toch wel vrij zeldzame auto waar zeer zeker wat van te maken is ,ook nog eens 140 pk dat is voor toen ook best veel.
Motor was er los bij en moet gereviseerd zijn dus vanmiddag gelijk die er maar in gezet en geprobeerd lopend te maken ,na wat stoeien met de bougie kabels kreeg ik er leven in .
Er mist het een en ander rond de motor dat is wel jammer maar wel te overzien.
Paar rotte plekken maar ook dat is te overzien.
Wel een luxe bak voor die tijd , leren bekleding en elektrische ramen voor en een 5 bak .
Wat ook grappig is om te zien is dat de koplampen op vacuüm hoogte regeling hebben met lucht ventielen o de voor en achter as en rondom schijfremmen en joekels van veren .
Stond voor weinig te koop tja dan gok je wel eens wat.
Het is in ieder geval een toch wel vrij zeldzame auto waar zeer zeker wat van te maken is ,ook nog eens 140 pk dat is voor toen ook best veel.

Die ziet er best mooi uit van deze kant, niet eens veel roest.
En idd zeldzaam, deze zie je bijna nooit meer rijden, ben benieuwd hoe snel je er al een proefritje mee weet te maken

En idd zeldzaam, deze zie je bijna nooit meer rijden, ben benieuwd hoe snel je er al een proefritje mee weet te maken
nu:
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6,
2001 Volvo V70 2.4
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6,
2001 Volvo V70 2.4
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
Dat is echt een bijzonder ding Hans, zijn wel liefhebbers voor.
-
304 Friesland
Ik rommel er een beetje mee om , heeft gisteren denk ik al meer aandacht gekregen dan in de afgelopen 29 jaar .
Ik wil er niet te veel geld in steken dus eerst maar eens kijken hoe ver ik kom met alleen tijd , dat vind ik leuk om te doen en nu is het al een verschil .
Je ziet nog wel de nodige coupe s te koop maar berlines niet en persoonlijk vind ik die mooier dan de coupe , mooie aparte elegante lijnen.
Ik wil er niet te veel geld in steken dus eerst maar eens kijken hoe ver ik kom met alleen tijd , dat vind ik leuk om te doen en nu is het al een verschil .
Je ziet nog wel de nodige coupe s te koop maar berlines niet en persoonlijk vind ik die mooier dan de coupe , mooie aparte elegante lijnen.
je hebt echt een neus voor heel leuke auto's