Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes
-
Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes
Hoi Paull en Paulla er hebben een paar dagen tussen gezeten, met een paar dompers zeggen ze hier,van de drie schroeven in de spinnenkop, was er een dol, dus ik denk ook valse lucht, en ik was vergeten de slang aan de vacuum pot onder het spadbord, ik had die plaat al gestraald en gespoten, nu hangt die er weer onder,van te voren even een bout erin gedaan, de plunjer van de spinnenkop was goed los, de volgende domper was de waterpomp,lek, dus ook maar een nieuwe erop,en geen lekkage meer, ikke blij, en hij loopt als een zonnetje, van de week nog even de ontsteking goed afstellen. MAG ik jou vragen wat voor versnellingsbak olie en cardan olie jij gebruikt.
-
deze gebruik,had ik nog op de zolder liggen van de loods,het bovenste gedeelte, schoon gemaakt en ontvet, daar waren de schroefdraden nog goed van.
-

-
deze vanmiddag ook zelf maar nieuw gemaakt,nergens meer te vinden,ook niet op de peugeot club type 2 van het ruitenvloeistof reservoir, type 1 is anders.
-
en morgen maar is een paar kleine klusjes doen,ruitensproeier pomp doet het nog niet, en dan verder met de ramen,het zonnedak werkt wel, en de ruitenwissers doen het ook, bestuurders raam doet het niet, maar ook dat komt goed,en kijken of ik de centraledeur Vergendeling weer aan de praat krijg op vacuum,en de rest ook tankklepje en kofferbak,en ook kijken of de sleutel werkt in de deur, voor het zonnedak en de ramen, blokje heb ik ook nog achter het slot, gebruikt en nieuw.