Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Voor de Peugeot 504 en 604
?604Peugeot

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by ?604Peugeot »

paull en paulla wrote: Yesterday, 00:00 Ook hier is enige progressie. Het is nu hier overdag schroeiheet, drie-en-veertig graden in de schaduw en in m'n atlier meer, de zon staat er vrijwel de gehele dag in/op. Pal zuid is de roldeuropening. Toch wel wat gedaan tot drie uur s'middags. Toen was het niet leuk meer.
Ook nog een aardige vondst gedaan, ronde kooimoeren gescoord in zakje van twintig stuks. En vast twee stukken dorpelplaatstukken op maat afgezaagd. Binnenkort meer van dit alles. Eerst de motor weer op gang brengen en afregelen.
Hoi Paull. als ik vragen mag, waar gebruik jij de Kooimoeren voor? en zo te lezen is het wel lekker warm bij jullie, hier gaat die vandaag ook boven de 30 graden. De Dorpel platen zien er keurig uit, succes met het erin lassen, maar eerst de motor zij je.Sjef heeft weer nieuwe onderdelen voor de remmen gekocht voor de GTI voor mij bij de PCN, en ook de ophang rubbertjes voor de benzine pomp,dus kan ik weer vooruit in de nieuwe week,remmen voor helemaal klaar, dus nu naar achterremmen en de benzine pomp,in mijn Loods is het tot nu toe nog goed te houden. fijne zondag voor jullie.
Post Reply