Voorstellen mezelf
-
Voorstellen mezelf
Goeiemorgen,
Ik ben Ramon de Haan 34 jaar jong uit het prachtige Fryslân. Al sinds jaar en dag Peugeot liefhebber. Helaas nog niet de financiële mogelijkheid gehad om een oldtimer kunnen aanschaffen. Maar daardoor geniet ik misschien nog wel 900x zoveel van de mooie exemplaren die er nog wel rond rijden.
Ik rij zelf een 407 gt uit 2008 heb nog een 406 coupe op de oprit en van samen met mn neef een 306 coupe aan het bouwen.
Vanwege de liefde voor t merk Peugeot zijn we afgelopen jaar voor t eerste jaar het Peugeot event gaan doen onder de naam events la France. Aankomend jaar doen we dit voor de 2e x en hopelijk nog voor jaren in de toekomst om dit mooie merk in leven te houden voor de komende generaties.
Ik zal deze pagina niet vervuilen met foto's van mijn moderne Peugeots.
Ik ben Ramon de Haan 34 jaar jong uit het prachtige Fryslân. Al sinds jaar en dag Peugeot liefhebber. Helaas nog niet de financiële mogelijkheid gehad om een oldtimer kunnen aanschaffen. Maar daardoor geniet ik misschien nog wel 900x zoveel van de mooie exemplaren die er nog wel rond rijden.
Ik rij zelf een 407 gt uit 2008 heb nog een 406 coupe op de oprit en van samen met mn neef een 306 coupe aan het bouwen.
Vanwege de liefde voor t merk Peugeot zijn we afgelopen jaar voor t eerste jaar het Peugeot event gaan doen onder de naam events la France. Aankomend jaar doen we dit voor de 2e x en hopelijk nog voor jaren in de toekomst om dit mooie merk in leven te houden voor de komende generaties.
Ik zal deze pagina niet vervuilen met foto's van mijn moderne Peugeots.
- Bart-Peugeot
Re: Voorstellen mezelf
Welkom hier. De 306 en 406 coupé zijn al klassiekers hoor, die mag je hier zeker tonen.
In bezit van een 308 en 504.
- paull en paulla
Welkom in dit theater, geniet van de plaatjes en praatjes.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
Paull en Paulla
- Beeperhorrie
Welkom hier. genoeg oude Peugeots maar ook nieuwer dan oldtimer past hier.
Welkom!
Ik ben heel benieuwd hoe die 306 coupé eruit gaat zien!
Ik ben heel benieuwd hoe die 306 coupé eruit gaat zien!
nu:
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2022 Citroën C5X leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
1960 Peugeot 403 U5D, 1963 Peugeot 403B, 1999 Peugeot 306 cabrio 1.6, 2022 Citroën C5X leasebak
voorheen:
1998 Peugeot 406 coupé v6 aut
gesloopt:
1962 Peugeot 403B 1974 Peugeot 504 Ti aut 1994 Peugeot 306 cabrio 1.8i aut
-
Dit is hoe hij er nu bij staat, hij zal zo het nu lijkt ook op ons event staan 27 september
Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als we alle Peugeot liefhebbers weer samen kunnen krijgen
Onze site is https://eventslafrance.com
Groetjes Ramon

Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als we alle Peugeot liefhebbers weer samen kunnen krijgen
Onze site is https://eventslafrance.com
Groetjes Ramon

-
Welkom ,wel een hele uitdaging om hier een coupe van te maken , zelf had ik dan toch liever een 2 deurs als basis genomen , heeft al een langere deur en achterkant hoef je dan minder aan te verbouwen maar zal wel een reden hebben dat je het met deze auto doet .
Zelf heb ik er ook al eens aan gedacht om het met een 305 te doen maar je komt zo veel tegen waar je rekening mee moet houden dus hou het maar bij aanpassingen onder de motokap maar ben benieuwd wat het word .
Waar in Friesland woon je?
Zelf heb ik er ook al eens aan gedacht om het met een 305 te doen maar je komt zo veel tegen waar je rekening mee moet houden dus hou het maar bij aanpassingen onder de motokap maar ben benieuwd wat het word .
-
Kom uit het prachtige Noordwolde:) dus een grensgevalletje.304 Friesland wrote:Welkom ,wel een hele uitdaging om hier een coupe van te maken , zelf had ik dan toch liever een 2 deurs als basis genomen , heeft al een langere deur en achterkant hoef je dan minder aan te verbouwen maar zal wel een reden hebben dat je het met deze auto doet .
De reden dat we als basis een sedan hebben gepakt is omdat vanaf een cabrio een vaste coupe maken praktisch onmogelijk is, aangezien we de lijn van de hardtop van de 306 cabrio niet mooi vonden. Plus dat het dan lijkt alsof je een 306 cabrio met hardtop rijd.
- Beeperhorrie
Zelf vind ik de 306 cabrio met hardtop wel erg geslaagd maar eigen projecten vind ik helemaal super. Ga je ook nog wat aan het achterruit doen? De stijl van de 406 coupe zou natuurlijk helemaal mooi staan maar dat zal een berg werk zijn.