De vraag is trouwens ook nog maar of ik over 30 jaar niet überhaupt iets zie.

Vandaag was ik overigens ook nog even in de sleutelruimte want ik was vergeten dat Mariet hoog op de brug stond toe ik zondag weg ging. Ik was vergeten haar te laten zakken.
Aangezien ik geen ervaring met die brug heb en niet kan beoordelen of ze wel/niet stabiel was toch maar even langs gereden. Wat bleek, geen vuiltje aan de lucht, stond nog precies op dezelfde plaats. Zelf de beveiliging was nog niet aangedrukt in de kolom dus ik kon zonder stijgen gewoon laten zakken.
Goeie bruggen die Koni's

Hoe kan het dat de draad van aandrijfas rechts niet helemaal uit de naaf komt en links wel?? Vandaag kreeg ik bezoek uit Heerlen van goede vriend Joos die me even wilde bijstaan bij mijn 104 story.
Hem viel meteen op dat de band/naaf rechts wel heel erg los zat en dat had ik ook al gezien. Mijn idee was om de aandrijfas strak te draaien en te hopen dat de speling dan weg was.
Helaas, dat ging dus niet lukken. De originele naaf (denk ik) zit in de ophanging en de nieuwe assen zijn even groot als de oude assen. Heel vreemd allemaal maar hij gaat er dus niet in. De diameter van het gat van de naaf wijkt dus af.
Heel vreems, de originele as past er niet in alsmede de nieuwe as..........