Voor veerpoten opgehaald in de opslag (die had ik daarheen meegenomen om te passen op de body toen ik t subframe plaatste).
Met mijn gereedschapssetje de wielnaven en nieuwe schijven in de lagers geperst. Wat gaat dat toch lekker als je goed gereedschap hebt en een luchtsleutel. Zoveel makkelijker dan lopen te etteren met een ratel en een verlengpijp.
Draad van de veerpoot waar de remklauw op komt opnieuw getapt (M12), ging ook perfect. Remklauw gemonteerd, nieuwe blokken erin, nieuwe montageplaatjes en pennen er in. Klaar.

Achterpoten voorzien van een dikke prop kopervet tegen inwerking van vocht e.d. rondom de as. Daar zit een gapend gat na verwijdering van de rotte plaatjes, plaatjes op maat uitgevijld met de dremel en gelaatst, vetkeerplaatje er op, toen viel me op dat ik ze waarschijnlijk verwisseld heb dus dan maar die andere gepakt. Boutjes voorzien van blauwe loctite en vastzetten die handel.
Andere kant floepte ook perfect, lekker schoon allemaal en wat niet schoon was in de ultrasoon met een sopje warm water en Dreft. 10 minuten badderen en schoon.

Nu alleen nog de nieuwe remtrommels en achterwiellagers bestellen bij autopartsmarket en we hebben de hele handel nieuw op de auto zitten. Alle remdelen zijn vervangen of gereviseerd. 0,0% risico dus hoop ik.
Nieuw:
Remtrommels, remschijven, wielremcilinders, remvoeringen, pas-setje remvoeringen, handremkabels, achterwiellagers, pas-setje remblokken, remblokken,
Revisie:
Remcilinders voorzijde, revisiesetje HRC heb ik al maar deze is gekocht op t oog (maar 9 euro), past deze niet dan koop ik een nieuwe HRC.
Grappig is trouwens wel dat de remtrommels die ze aangeven om te gebruiken alleen passen op de XV3 104, dus de 0.9L terwijl ik ze ook op mijn XW3 heb.
Meteen maar even de werkbank opgeruimd en afgewassen en alle oude troep weggemieterd. Oud ijzer bak komt aardig vol deze maand.
Kan ik deze week eenns gaan beginnen met montage onder de auto en het nalopen van t stuurhuis. Maar eerst nog een spuitbus of pot lak halen voor de onderkant aangezien de spuiter/restaurateur niet goed naar me geluisterd heeft.