MarcoPeus wrote:Het beste wat een Ford Granada kon overkomen.



MarcoPeus wrote:Het beste wat een Ford Granada kon overkomen.
Dat is verheugend nieuwsMartijn wrote:Maar natuurlijk kan dat. Ingangen genoeg bij L’Aventure.... Het enige verschil met 20 jaar geleden is dat de organisarie nu zelfvoorzienend moet zijn en dat ze voor alles tegenwoordig geld vragen. Zelfs voor de foto’s die ik nodig had van de PRV V8 voor in ons boekje moest betaald worden. Uitleen van auto’s kost nu dus geld, het transport moet verzekerd worden en , afhankelijk van het model, in gesloten trailer plaatsvinden....
Er zijn weldegelijk V8 motoren gebouwd, de V6 en V8 werden parallel ontwikkeld. Er zijn 12 test motoren opgebouwd, met onderdelen voor nog enkele exemplaren extra. Er zijn er ingebouwd geweest in prototypes en er staat er nu nog 1 bij L’Aventure. Zie voor het volledige verhaal en foto’s het tweede boekje van La Fete des Limousinesaixpeugeot wrote: ook wel eens gehoord dat dit nagemaakte blokken zijn. uitlaat spruitstukken zouden bijv aan elkaar gelast zijn. of die oorspronkelijke v8 er nog is of misschien überhaupt ooit zijn gemaakt is me ook nog de grote vraag.
Ik wil er een voor mijn 505!Martijn wrote:Er zijn weldegelijk V8 motoren gebouwd, de V6 en V8 werden parallel ontwikkeld. Er zijn 12 test motoren opgebouwd, met onderdelen voor nog enkele exemplaren extra. Er zijn er ingebouwd geweest in prototypes en er staat er nu nog 1 bij L’Aventure. Zie voor het volledige verhaal en foto’s het tweede boekje van La Fete des Limousinesaixpeugeot wrote: ook wel eens gehoord dat dit nagemaakte blokken zijn. uitlaat spruitstukken zouden bijv aan elkaar gelast zijn. of die oorspronkelijke v8 er nog is of misschien überhaupt ooit zijn gemaakt is me ook nog de grote vraag.