Page 4 of 8

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 31 May 2016, 22:15
by MarcoPeus
Ik kap er mee, de lol is er vanaf. Je tip met een vers kannetje benzine heb ik geprobeerd Hans, zonder succes helaas. Aangezien alles en iedereen ver van me vandaan zit, het APH magazijn ook niet echt in de buurt zit en lokale hulp er niet is, althans niet zonder er voor in de buidel te tasten is me de zin over. Mede door een gebrek aan tijd en daardoor ook een gebrek aan zin om er verder mee te gaan gooi ik de handdoek in de ring.
Binnenkort op MP/AS24 te bewonderen en natuurlijk hier op t forum.

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 31 May 2016, 22:59
by RogerSch
Heel erg jammer Marco.

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 31 May 2016, 23:44
by Harrie
wat een teleurstelling, jammer Marco.

succes met de verkoop ;)

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 01 Jun 2016, 07:04
by 304 Friesland
Inderdaad jammer ,als je hier wat dichterbij zou zitten zou ik zeggen zet hem hier neer en kan ik er ook een blik op werpen maar zit denk ik toch ruim 200 km tussen en als er grote problemen zijn wat doe je dan ,motor lospakken loopt ook gelijk in de papieren als je al onderdelen kunt vinden.
Ik heb alleen wel de mogelijkheid om een aantal onderdelen uit te wisselen .

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 03 Jun 2016, 06:49
by IVARIO
Spijtig, Marco

Succes met de verkoop en veel/meer plezier met je andere projecten!

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 03 Jun 2016, 07:21
by 304 Friesland
Ik zou het gewoon even laten rusten ,komt tijd komt raad en verkopen zo dat schiet ook niet op als hij niet goed rijden kan.
Je hebt zo veel andere auto,s waar je ook bijna niet mee rijd dus wat maakt het uit .
Maar dat is hoe ik er over denk.

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 11 Jun 2016, 12:08
by MarcoPeus
Aangezien ik gisteren de garage leeg moest hebben, heb ik de 201 maar weer eens even gestart. Er viel mij echter tijdens het "achteruit-de-garage-uit-rijden" in dat iemand eens iets geschreven had over een tank die vacuum trok en de auto daarom niet reed.
Ik denk, laat ik eens de dop van de tank af laten en dan gaan rijden.............. Warempel, de auto rijd opeens een stuk beter. Hij zet geen topprestaties neer maar het accelereren gaat beter in de 2. In de 3 is het nog steeds matig.
Wellict dat afstelling van de carburateur en ontsteking nu ook een beetje extra prestatie neer zet.
Nu snap ik ook waarom dat extern tankje niet (goed) werkte, daar zat de dop ook op en dan trekt de tank ook vacuum.

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 11 Jun 2016, 12:37
by Beeperhorrie
En dat was dan het hele probleem.

That sucs!

Nu mooie ritten maken.

Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 11 Jun 2016, 18:19
by Tuuur
Jemig! En nu? Voortdurend zonder dop rijden?

Re: Mijn 201 E Commercial 1932

Posted: 11 Jun 2016, 18:26
by MarcoPeus
Nou, of dat het hele probleem was............geen idee. Beluchting van de tank ergens vandaan halen/knutselen. Misschien iets van een sloopauto halen of zo, geen idee. Wat me alleen opvalt is dat de auto 80+ jaar oud is en ik dit probleem ondervind nu. Kan toch bijna niet dat het voorheen nooit een probleem was en nu opeens wel........