Page 1 of 3

Her-introductie E-504-C

Posted: 17 Feb 2016, 21:12
by E-504-C
Goedenavond,

Viavia begreep ik dat er een nieuw forum is, vond het al zo stil op het oude forum maar begreep dat de beheerder vertrokken is.

Ik zag al heel wat bekende namen voorbijkomen, ook ik zal me hier van tijd tot tijd laten zien/horen en dat we maar veel plezier mogen beleven aan het lezen van elkaars berichten en info kunnen delen.

Groeten,

Eduard (504 C 33), de auto staat op het punt een metamorfose te ondergaan.

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 17 Feb 2016, 21:17
by MarcoPeus
Hey Eduard, leuk je hier te zien met de 504. Welkom.

Wat bedoel je met: beheerder is getrokken?

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 17 Feb 2016, 22:24
by RemcoFarina
Ha Edu :D

Laat je die metamorfose hier zien?

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 18 Feb 2016, 00:14
by Bart-Peugeot
Welkom hier. :D

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 28 Feb 2016, 18:35
by Harrie
heej, leuk Eduard ook hier :)

Hoe is het met je 504 coupé ? al bij de spuiter ?

grt, Harrie

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 28 Feb 2016, 19:51
by E-504-C
Harrie wrote:heej, leuk Eduard ook hier :)

Hoe is het met je 504 coupé ? al bij de spuiter ?

grt, Harrie
Hoi Harrie,

Nou het is een beetje een ander verhaal geworden.

Stuur me anders even een pbtje.. De functie werk bij mij hier nog niet!

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 01 Mar 2016, 16:28
by Bart-Peugeot
PB???

Wij zijn ook wel benieuwd hoe het met de coupé. ;) :)

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 02 Mar 2016, 20:17
by E-504-C
Goedenavond allemaal,

Bedankt voor het warme onthaal :)
Ik wilde het eerst nog niet publiceren maar uiteindelijk moet het toch een keer..en wie weet helpt het me nog in een bepaalde richting.

De auto stond bij een vriend die de auto beoordeeld heeft en hij heeft me met klem afgeraden verder te gaan.
Lang verhaal kort, er zit teveel werk aan de carrosserie om deze weer heel en veilig te krijgen.
Met veilig bedoelt hij de verbindingen van oa de dorpel onder bij het rechter voorwiel, daar zit veel werk aan en schijnt heel lastig te zijn om dat weer sterk en dus ook veilig te krijgen.. :roll:

Image

Image

Image

Natuurlijk heb ik al diverse mensen gesproken om dit voor te leggen, ook Frank.04..
Hij komt bij gelegenheid ook nog een blik werpen op de auto om te zien hoe het nu werkelijk ervoor staat.
Advies zover is om een carrosserie te zoeken die in betere staat is en om dan eea over te zetten...

Het spijt mij dit te moeten zeggen (is ook niet een makkelijke beslissing geweest) maar dit project is nu zo onbereikbaar geworden mede wat tijd, ruimte en materiaal betreft maar ook zeker financieel dat ik toch moet besluiten deze auto los te laten..... :| :?

Hetzij compleet, hetzij voor onderdelen...en ik kan heel precies zijn wat er is vervangen/gereviseerd...je kan bijna beter vragen 'wat is er NIET vervangen?'

Zoveel moeite, tijd en ook geld gestoken in iets dat gewoon niet wil lukken dwingt mij nu om toch uiteindelijk te moeten stoppen....

Heb ook nog een aantal onderdelen ZGAN (origineel en bij oa Evert Jonkhart gekocht)..

Als er iemand interesse mocht hebben stuur me een pb of Nul 6 Vier Zeven 4 Zeven twee negen 3 twee.

Met trieste groet,

Eduard

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 03 Mar 2016, 07:37
by 304 Friesland
Ik ken de 504 coupe niet wat betreft de carrosserie maar wat ik niet snap dat is dat veel mensen eerst van alles gaan vervangen en dan tegen het rotste werk aanlopen en in dit geval het project stopt met al vrij hoge kosten die je er nooit meer uit krijgt.
Ik begin daarom zelf altijd eerst met te kijken of de motor loopt en de bak goed is en dan het laswerk bekijken en mee beginnen ,valt dit tegen of is het niet te doen is dan kun je beter gelijk stoppen.
Mischien dat Serge nog iets voor je kan betekenen om er wel mee door te gaan.

Re: Her-introductie E-504-C

Posted: 03 Mar 2016, 09:23
by 403diesel
Vast wel. Ik houd wel van een goed stukje roest :mrgreen:
Zijn deze delen van het binnenscherm nog te krijgen Harrie?
Punt is vaak met dit soort dingen dat er best tijd in gaat zitten om het goed te doen. Maar een coupe in de oud ijzer bak gooien is ook weer zo wat. Zeker als je al zoveel vervangen hebt.
Waar staat de auto?

Groet, Serge