Vakantieplaatje met raadsel

Allerhande onderwerpen die niet eens met Peugeots te maken hoeven te hebben
Post Reply
User avatar
MeneerPeugeot
Posts: 738
Joined: 03 Feb 2016, 20:12

Vakantieplaatje met raadsel

Post by MeneerPeugeot »

Berichten gekopieerd van het eerdere forum :)
sv605 wrote:In 2009 bij het musem een paar plaatjes met o.a. een gele coupe die ik niet helemaal kan plaatsen :
Image

Image

Image

Daaronder onze superfijne 407 die nu nog ergens in NL rondrijdt, 150.000 km in 3 jaar op LPG met nog geen lampje stuk :idea: ;)


Groet

Steven
MarcoPeus wrote:Lijkt iets op basis van een A110 of A310 aan de 3 bouten van de wielnaven te zien maar ik kan er gruwelijk naast zitten.
Bart-Peugeot wrote:
sv605 wrote:Daaronder onze superfijne 407 die nu nog ergens in NL rondrijdt, 150.000 km in 3 jaar op LPG met nog geen lampje stuk :idea: ;)
Rijdt niet meer in Nederland. Is geexporteerd. :(

Check: http://publiek.vwe.nl/ -> Tab: Historie
sv605 wrote:@Bart- Peugeot : goed gecheckt zeg, had ik nog niet gezien :idea:
Zal vanwege de LPG installatie wel naar Polen zijn denk ik ;)
de vorige eigenaar heeft hem ca. 6 jaar gehad, hoop dat ie net zo veel plezier van heeft gehad als ik :D

@Marco : Denk toch dat dit iets op Peugeot basis is, in de kelder van het Museum staan alleen Peugeot specials en one-off's 8-)
Misschien inderdaad ooit bedacht als tegenhanger van de Alpines en nooit iets geworden ?
Wie het weet mag het zeggen :)

Groet

Steven
MarcoPeus wrote:Ow ja natuurlijk, als het bij Peugeot is dan zal de basis natuurlijk wel Peugeot zijn. Ik heb al eens gegoogled maar vind niet zo snel iets.
MarcoPeus wrote:IDD dat is 'm, ik had ook gezocht op lot 64 musee peugeot maar kwam niks tegen van dit alles. Maaruhhhh 200 p/u met een 204 motor?? Dan is die toch wel HEEL erg getuned en uitgevoerd met een lange bak.
MarcoPeus wrote::mrgreen: :mrgreen:
MarcoPeus wrote::mrgreen: :mrgreen:
sv605 wrote::D :D Bedankt !! :idea:

Is blijkbaar toch iets leuks, weer wat geleerd op dit leerzame forum :lol: :lol:

Groet

Steven
404noir wrote:prachtig! Leuk karretje! Ik heb weer wat bij geleerd want ik kende deze auto niet.

100pk/L is wat je wel vaker in geprepareerde rally auto's tegen komt. Voor een 1100cc 8 kleps blok is 110pk dan ook best goed. Mijn ouderwetse 1100cc Kawasaki motorfiets heeft maar 95pk...
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
Post Reply