Nog een pittig project opgehaald 204 coupe.

Voor de Peugeot 104, 204 en 304
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Nog een pittig project opgehaald 204 coupe.

Post by Beeperhorrie »

304 Friesland wrote: 11 Jul 2023, 22:23 Afgelopen week beetje aan de gang geweest met het plaatwerk van de voorkant ,zit deels wat verf op maar dan is het gelijk zo,n andere auto ,het is wel een stimulans om door te gaan al is de andere kant ook dat plaatwerk niet echt mijn ding is ,je ziet pas of het strak is als de verf er goed op zit en ja ik wil het toch beter hebben dus nog maar een keer proberen strakker te maken.

En ik vond het er zaterdag al zo strak uitzien. Gaat helemaal goed komen met deze coupé.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Nog een pittig project opgehaald 204 coupe.

Post by 304 Friesland »

Vanavond nog een sloper opgehaald ,zit nog wel het een en ander aan wat ik gebruiken kan .
Maar is niet normaal krokant zeg maar genoeg leuke onderdelen er bij.ImageImage

Verstuurd vanaf mijn motorola one zoom met Tapatalk

User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: Nog een pittig project opgehaald 204 coupe.

Post by Jacqabe »

Je bent weer heelhuids aangekomen zie ik. Gelukkig rolde de auto vrij makkelijk en stond hij vlot op de kar.
Hoop dat je er nog wat bruikbare zaken af kan halen Hans.
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

Re: Nog een pittig project opgehaald 204 coupe.

Post by 304 Friesland »

Ik heb een paar stukjes van de bekleding schoon gemaakt maar dat is nog heel netjes ,maar een klein scheurtje in de bestuurdersstoel maar daar kan ik wel mee leven , ik heb een volgens mij nog nieuw bekleed interieur bij de witte coupe maar het zwarte past er beter bij dus denk dat ik het rode interieur maar verkoop .
Gisteren onderweg toch nog even gestopt ,de motorkap bewoog toch aardig en wist niet of die wel goed vast zat maar viel mee alleen de koplampglazen vielen er bijna uit dus die maar er af gehaald .
Al het glas haal ik er ook uit ,bij de groene coupe hebben ze met schuren er krassen op gemaakt ,deze zijn nog heel mooi dus al met al zit er nog genoeg aan .
User avatar
Jacqabe
Posts: 178
Joined: 21 Feb 2016, 19:29

Re: Nog een pittig project opgehaald 204 coupe.

Post by Jacqabe »

Nou zo haal je er gaandeweg toch heel wat zaken af.
Gelukkig maar, anders was hij in het oud ijzer beland.
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Nog een pittig project opgehaald 204 coupe.

Post by Beeperhorrie »

Zo te zien geen deuk in de voorbumper dus die komt ook wel van pas.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
Post Reply