Ook hier even voorstellen ... SV605

Wie is de persoon achter de avatar?
Post Reply
sv605
Posts: 92
Joined: 04 Feb 2016, 20:47

Ook hier even voorstellen ... SV605

Post by sv605 »

Hallo Allemaal,

:D Voor het gemak mijn eerdere intro maar even gekopieerd :mrgreen: :D

Wens iedereen veel plezier ook hier :idea:
Na een korte bedenktijd en volgen van de ontwikkelingen op het internet elders, zie ik hier zoveel bekenden dat ik besloot me ook hier aan te melden , vooral indachtig de opzet van Tuur waarvoor mijn waardering :D

Mijn naam is Steven, opgegroeid vrijwel naast de plaatselijke Peugeot dealer in Winterswijk, en in resp. 2 x 404, 2 x 504 en 3 x 505 8-)
Ben 52 jaar en werkzaam in de industriële toelevering van giet -en smeedwerk; daarvoor verplaats ik me sinds eind 2012 in een rode 607 2.2 op LPG en dat is gelukkig geen straf :lol:. Daarnaast heeft mijn vrouw sinds 2007 een blauwe 107 xs die het ook prima doet en heb ik als hobby auto een 404 SL uit 1964.
Hoewel ik eigenlijk bijna alle Peugeot's waardeer, is naast de boven genoemde types de 605 al een hele poos mijn favoriete Peugeot ! Mijn 605 SRi heb ik inmiddels ruim 12 jaar, ze staat echter sinds de nieuwe MRB regeling geschorst op stal :cry: . Op dit moment is het wijzer mijn geld aan de 404 te besteden ipv aan de MRB voor de 605 terwijl er ook al een 607 beschikbaar is ;)

Ik hoop dat er ooit nog iets van een 60 dagen kaart of iets dergelijks komt, zodat de 605 ook weer de weg op kan, voorlopig staat de 605 warm en droog te wachten op "vriendelijkere omstandigheden" :D

Leuk om hier zoveel bekenden te zien, hoop hier vaak te komen en wens iedereen :

Goede Kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2016 !
Groet

Steven


Afbeelding
User avatar
MeneerPeugeot
Posts: 738
Joined: 03 Feb 2016, 20:12

Re: Ook hier even voorstellen ... SV605

Post by MeneerPeugeot »

Welkom Steven :)
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
Post Reply