toch maar even voorstellen.

Wie is de persoon achter de avatar?
Post Reply
304 Friesland
Posts: 1302
Joined: 02 Feb 2016, 17:39

toch maar even voorstellen.

Post by 304 Friesland »

Nou zoals al een aantal mij voorgegaan is meld ik mij hier ook aan ,had verder geen problemen met het andere forum maar uit principe toch hier.
Mijn naam is Hans en woon in Friesland in het kleine maar mooie plaatsje De Hoeve ben 46 jaar en werkzaam als landbouwmonteur ,dat betekend alles kunnen repareren wat er op boerenbedrijf aan techniek voorkomt en Thuis uiteraard geregeld met de oude Peugeots bezig en hou er van om autos te redden die anders gesloopt zouden worden.
Ik kan me niet vinden in met de forumbeheerder zijn ideeen daar en zo ook een van de moderators en heb meer met de oudere peugeots dan de nieuwe.
Voor problemen op technisch gebied vind ik persoonlijk problemcar geschikter voor veel mensen ipv hier een acount aan te maken ,een vraag te stellen en vervolgens nooit meer wat te horen.
Maar goed we zullen het zien ,een aantal kent mij persoonlijk en andere weer van het forum, nu niet 305 maar 403 friesland ,305en heb ik nog wel maar doe meer met de 403 en ouder die ik heb en hoop er nog lang bij te horen.
User avatar
MeneerPeugeot
Posts: 738
Joined: 03 Feb 2016, 20:12

Re: toch maar even voorstellen.

Post by MeneerPeugeot »

Welkom Hans :)
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
Post Reply