Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Voor de Peugeot 504 en 604
Martijn
Posts: 159
Joined: 05 Feb 2016, 04:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by Martijn »

Leuk om te zien. Mijn limo is veel later (nummer 92) en heeft inderdaad andere details. Het weggedrag maar vooral het geluidsniveau in het interieur is (vind ik zelf) veel prettiger dan in de standaard versie. En onlangs heb ik vijf tieners plus een vader naar een diploma uitreiking gebracht, en zelfs bij “volle bak” nog fijn om mee ge rijden. Ik zal haar missen, maar het vertrek is aanstaande.
User avatar
paull en paulla
Posts: 936
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

De witte Heuliez heeft ook al extra geluidsdemping in de motor ruimte. En tegen de motorkap.
Het viel mij op de deze variant lichtbruin effen stoffen interieur heeft, zoals sedan versie tot en met '79 (?)
Zelf heb ik, met anderen, jij kent ze wel, meerdere Heuliez-sen bekeken in de jaren negentig en later.
Zowel in Nederland als in Frankrijk. Bij Krüger in Assen b.v.
Ook is ons in 2000 een Heuliez GTI aangeboden door de voormalige voorzitter van club 604 International, JeanEric Bretanou.
Volgens JeanEric was het de enige GTI variant, zelf heb ik dit niet geverifieerd.
Ook maar niet gedaan. Het vraagt allemaal aandacht, tijd en ruimte. Veel daarvan ook.
Last edited by paull en paulla on 24 Jun 2023, 00:09, edited 1 time in total.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
Martijn
Posts: 159
Joined: 05 Feb 2016, 04:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by Martijn »

Precies, dat probleem is vrij universeel. Helaas houdt de ruimte op, en kan ik niet meer de motivatie opbrengen om er mee door te gaan. Heb soms meer dan 25 jaar op die auto’s gepast, maar genoeg is genoeg. Alleen een beetje jammer dat de meesten waarschijnlijk de weg niet meer gaan zien.
?604Peugeot
Posts: 106
Joined: 07 Apr 2022, 17:32

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by ?604Peugeot »

Hoi paull, hier weer een update van mij,over de PRV motor,heb lang op de onderdelen moeten wachten, maar nog niet alles binnen,motor is helemaal schoon van binnen en buiten, de hooft lagers zijn binnen, en de krukas zit er al weer in, ook de cilinderbussen zitten er al weer in, de nieuwe zuigerveren zitten al weer op de zuigers, drie zuigers zitten er al weer in, heb lang moeten wachten op de drijfstanglagers,de eerste die ik kreeg van het revisiebedrijf, waren niet de goede, dus weer terug gegeven,nu wel de juiste via Ebay gevonden, de 2de halve maan geleider ook gevonden voor de ketting spanner, ook nog de lange geleiders gevonden op Ebay, die van mij zag ik dat er haarscheurtjes in zitten, bij de klinknagels, die ga ik dus niet meer gebruiken, heb nu totaal 7 zeefjes voor achter de kettingspanners, voor in de toekomst nog twee andere blokken klaar te maken, ook daar voor heb ik nog een paar setjes chims ringen liggen,nu nog verder kijken voor de lagerschalen, voor de andere twee blokken, heb ik graag op de plank liggen voor ik er aan begin, hoe is het daar bij jullie, en hoe is het weer daar, en wat is het leuk om weer een paar foto,s te zien van de p604, volgens mij, ik ken tristan niet maar ik zie op facebook volgens mij tristan wel eens voorbij komen op peugeot 604 internatonaal, kan dat kloppen, of weet je dat niet. fijn weekend voor jullie, ik zie de foto,s wel weer verschijnen van jullie treffen daar groetjes vanuit grave.
User avatar
paull en paulla
Posts: 936
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

Hoi Willy, je gaat/ bent heel grondig aan de slag.
En dat is goed, alles wat je overslaat, krijg je alsnog voor de kiezen. Dit is mijn ervaring door de jaren.
Hier gaat het goed, prachtig zomers weer met boven de vijf en dertig graden en laatst een (donder)buitje er overheen.
Het is dezelfde Tristan, als op Facebook en 604 Club International.Facebook hebben wij niet en kunnen zodoende niet (mee)kijken.
En op de site van 604 Club International zijn wij niet meer zo actief. Er is tenslotte meer te doen in het leven.
Foto's volgen op een nader tijdstip, als er een momentje voor beschikbaar is.
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
paull en paulla
Posts: 936
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

We maken uitstapjes met een regelmaat, laatst weer eens naar het lokale automuseum afgelopen zondag.
Altijd wel veel aardige voitures en baasjes te zien en te spreken.
Attachments
IMG_4238.jpg
IMG_4238.jpg (162.68 KiB) Viewed 2729 times
IMG_4237.jpg
IMG_4237.jpg (151.49 KiB) Viewed 2729 times
IMG_4234.jpg
IMG_4234.jpg (163.1 KiB) Viewed 2729 times
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
paull en paulla
Posts: 936
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

Nog een paar:
Attachments
IMG_4239.jpg
IMG_4239.jpg (157.99 KiB) Viewed 2729 times
IMG_4246.jpg
IMG_4246.jpg (173.08 KiB) Viewed 2729 times
IMG_4244.jpg
IMG_4244.jpg (195.97 KiB) Viewed 2729 times
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2225
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by Beeperhorrie »

Zo'n Multipla zou ik nog wel eens een keertje mee op pad willen.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
?604Peugeot
Posts: 106
Joined: 07 Apr 2022, 17:32

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by ?604Peugeot »

weer mooie foto,s Paull, zo een K70 vind ik wel een mooi model, kennissen van mijn ouders hadden er ook een.
User avatar
paull en paulla
Posts: 936
Joined: 03 Feb 2016, 20:45

Re: Peugeot 604 Plaatjes en Praatjes

Post by paull en paulla »

Beeperhorrie wrote: 18 Jul 2023, 22:55 Zo'n Multipla zou ik nog wel eens een keertje mee op pad willen.
Dat kan Ben, het is wel een stukje tuffen.
De eigenaar woont in Les Sables ;)
Met vriendelijke groet,
Paull en Paulla
Post Reply