Even voorstellen - 205RJ

Wie is de persoon achter de avatar?
Post Reply
User avatar
205RJ
Posts: 6
Joined: 01 Sep 2016, 18:01

Even voorstellen - 205RJ

Post by 205RJ »

Hallo allemaal,
Ik ben Ruurd, 20 jaar en 205-fan. Een aantal van jullie ken ik al van het Peugeotforum en de verschillende meetings dit jaar. Omdat ik het leuk vind om hier mee te lezen moest ik me toch maar eens een keertje voorstellen! Altijd erg interessant om projecten van anderen te volgen.

Mijn trouwe maat:
Image
Image
Een blue sigma 205 1.4 Génération. Niet helemaal standaard, maar voorzien van leuke upgrades door mij en de vorige eigenaar. Zo zit er een LPG-installatie in (sinds ik hem kocht zomer 2016 al meer dan 32.000 km gereden :D), een volledig XS-interieur (vorige eigenaren hadden zelfs twee Porsche-voorstoelen erin zitten voor ik hem kocht), netjes weggewerkte leuke boxen + Alpine autoradio, gele lampjes en nog wat meer dingen. Recent een GTI-voorspoiler op de kop getikt die al in de goede kleur is gespoten, binnenkort ga ik die erop schroeven. Staat toch wat sportiever, wat belangrijk is omdat ik nog jong ben. In het voorjaar wil ik er 1.6 speedlines onder hebben, rijdt ook beter dan de smalle 13" 165's wat er normaal in de zomer onder zit. Kortom nog steeds erg blij met deze leuke auto. ;) In de toekomst wil ik het andere prachtige model van Peugeot erbij, de 406 coupé.
Image
Image
Image
User avatar
Beeperhorrie
Posts: 2221
Joined: 06 Jun 2016, 11:02

Re: Even voorstellen - 205RJ

Post by Beeperhorrie »

Welkom hier.
Mooie composities zo. En wat glimt ze weer prachtig. Dat ontbreekt bij die van mij, die zou best wel eens een extreme poetsbeurt mogen meemaken.
205 1.1ACE & 405 1.6 GRX

Image
User avatar
205RJ
Posts: 6
Joined: 01 Sep 2016, 18:01

Re: Even voorstellen - 205RJ

Post by 205RJ »

Dankje! Deze foto's zijn alweer een tijdje geleden. Ik vind het leuk om h'm te wassen en mooi netjes te houden, echter met dit weer iets minder. Je bent net begonnen en even later regent het alweer...
Image
Post Reply