Ruitenwisser

Onderwerpen aangaande het elektrische en elektronische systeem
Post Reply
User avatar
MeneerPeugeot
Posts: 738
Joined: 03 Feb 2016, 20:12

Ruitenwisser

Post by MeneerPeugeot »

Berichten gekopieerd van het eerdere forum :)
Jineuf wrote:Mijn 505's en J9 hebben ruitenwissers die met een vorkje op de ruitenwisserarm geklemd zitten.
Tot voor kort was dit geen problemen. Nieuwe bladen kan je probleemloos monteren door het hulpstukken voor ruitenwisserarmen met bocht op het eind te verwijderen..
Nu komt het probleem. De Dangel armen heb ik gerestaureerd. Ze zijn specifiek RHD dus moeilijk te vinden.
De plastic vorkjes waren lelijk en deel gebroken. Ik heb ze weggegooid in de veronderstelling dat nieuwe bij de verse bladen geleverd zouden worden..... Niet dus :evil:

Vroeger kreeg je meerdere verbindingsstukjes bij je ruitenwissers geleverd, nu niet meer dus.
Wie heeft er nog een stel van die onderdeeltjes liggen? Zo past het in ieder geval niet :ugeek:

Image
Harrie wrote:ik heb er een hele boel... ;)

even zoeken, dan stuur ik je wel foto's via WhatsApp. 8-)

grt, Harrie
Harrie wrote:gevonden, goed ingepakt en op de post ;)
Jineuf wrote:
Harrie wrote:gevonden, goed ingepakt en op de post ;)
8-) 8-) 8-)
MarcoPeus wrote:Hoppa, zo gaat dat in een forum. Mensen helpen elkaar. Kudo's Harrie!
Harrie wrote:
MarcoPeus wrote:Hoppa, zo gaat dat in een forum. Mensen helpen elkaar. Kudo's Harrie!
tuuurlijk ( :D ) Marco, laatst ook al een handvol specifieke bouten, moeren, plaatjes e.d. voor het Dangel-chassis geregeld.
en mijn netwerk ingezet voor een zoektocht naar een Jeager toerenteller: gevonden en MP -link doorgegeven: ook gescoord door Jineuf.
MarcoPeus wrote:BAM!
Jineuf wrote:
Harrie wrote:
MarcoPeus wrote:Hoppa, zo gaat dat in een forum. Mensen helpen elkaar. Kudo's Harrie!
tuuurlijk ( :D ) Marco, laatst ook al een handvol specifieke bouten, moeren, plaatjes e.d. voor het Dangel-chassis geregeld.
en mijn netwerk ingezet voor een zoektocht naar een Jeager toerenteller: gevonden en MP -link doorgegeven: ook gescoord door Jineuf.
8-) 8-) cool hè zo'n forum met leuke mensen!


Gisteren binnengekomen. De Jaeger is onderweg..

Image
Image
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
Post Reply